این دهه هفتادیا!

تپل پیام داده ایقدی این چند روزه خوب شدی

روحیه ات خوبه تمرکزت خوبه

عکس پروفایلتم عوض کن! 

گفتم اونوقت چرا؟ عکس پروفایلم به میل شما عوض کنم؟

مگه مجوزش باید از شما بگیرم مگر شما گشت ارشادی؟

میگه نه عکست با داداشته دلگیره 

گفتم اتفاقا این عکس تو عروسی گرفته شده من کلی خاطرات خوب باهاش دارم 

کلا این عکسم هم شادم هم لباس بختیاری تنمه

هم این که حس خوب اون شب  ورقصهای دونفره منو داداش رو بیادم میاره 

گفتم دیگه درمورد پروفایل و مسائل شخصیم نظر نده لطفا هر وقت نظر خواستم بهت میگم

درک نمیکنم دهه هفتادی ها رو 

من یکی یکسالم کوچکتر باشه ازم جا بچم حسابش میکنم:)))))

کارا خوب پیش رفت 

با رییس یکم حرف زدیم 

کمیپن بدون استرس ران شد!

یکمم کارای دیگه داشتم خط خورد

بعدش رفتم باشگاه حسابی ورزش کردم با یکی از بچها که خوش اندام ترین و حرفه ای ترین 

دختر باشگاهه حرف زدیم یکم خندیدم کلی

خیلی خیلی انرژِیش رو دوست دارم کلا سروزنه زدن هم با هم رقیب هستیم

محمد پروتئین رو واسم فرستاد صبحی و ظهر اینا به دست رسید

مزه اش رو دوست داشتم 

عین پروشیر کاله است با طعم کاکائوییش

بعد باشگاه هم رفتم بیرون 

باید این اردهایی که خریده بودم پس میدادم پر شپشک بود 

دیگه پاشدم رفتم اردها رو پس دادم و جاش ارد سالم بهم داد و کاغذ مافین خریدم 

سبزی تازه و یکم خرید ریز میز دیگه که تو راه اقای قصاب زنگ زد مگه قرار نبود صبحی بیای برا گوشتها

من هنوز منتظرتم دخترم پاشو بیا که خراب میشه 

اه یادم نبود بنده خدا خوب شد زنگ زد

دیگه بین راه هم رفتم قصابی

دیگه گوشتها رو برام چرخ کرد و بسته بندی کرد تحویل داد

تا رسیدم نا نداشتم دیگه از خستگی

فقط سبزیجات وسوسیس گذاشتم تو دستگاه و گوشتها رو بسته بندی کوچیکتر کردم و 

شام خوردم که هلاک بودم 

و بعدشم که تاالان درخدمت شرکت بودم

یه چایی بخورم بقیه کارا رو تموم کنم

 وبرم مدیتیشن و لالا

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان