یکم تغییر!

این همه پول عود دادم

و استفاده نمیکنم جز در مواردی که خونه رو تمیز میکنم و بعدش عود میچسبه

عادت مدیتیشن قبل خواب رو که ایقد سخت تلاش کردم نهادینه اش کردم 

نزدیک به یک ماه از دست دادم

و دیشب دوباره شروعش کردم 

دیشب تپل پیام داد که من ویژگی ها و ارزش و هوشی رو در تو میبینم که خودت اصلا متوجهش نیستی

ایقدی من در ودیوار میزنم که متوجه اش بشی حرف گوش نمیدی

 اینو راست میگه رهاش کردم 

و دیروز اخرین تیر خشابم بوده که خرجت کردم 

واگر بخوای راه کاریت از من جدا کنی بهت احترام میذارم 

تنبلی اومده بود سراغم و اصلا متوجهش نبودم 

البته بیشتر سگ سیاه افسردگی بود که بعد از ترک داروها یواش یواش دوباره پاش گذاشت تو روح و زندگی من

وسواس فکری که ADHD  ها دارن هم باید بهش اضافه بشه!

تپل هم این مساله رو داره که حواسش به من بود 

دیشب هرچند بعد از دونیم خوابم برد

اما ساعت 12ونیم گوشیم رو خاموش کردم 

سعی کردم نیم ساعتی مدیتیشن کنم و شمع و عود 

صبحم مغزم ساعت 8 بیدار بود من خواب بودم 

ساعت یه ربع به 9 بیدارشدم دوش گرفتم به اشپزخونه سروسامون دادم

صبونه درست کردم و....

الان دیگه بیکار شدم که بشینم پای کارهام

دیشب پسرعمو پیام داد واست پروتئین ایزوله خریدم

دوخوردی شد 

داداش هم امروز به ریاست یکی از ادارات شهر پدری منصوب شد

قبول نکردن برگرده یه استاد ساده باشه گفتن بااین سوابق باید مدیر باشی

مبارکش باشه  الهی روز به موفق تر بشه.

بعدش خبر فوت سایه رو شنیدم

سایه؟

پیردانای بی خوابی ها وشبهای من بود

الان چی؟

وقتی شنیدم همونجا نشستم؟ یعنی دیگه این شیرین سخن حرف نمیزنه برامون؟

صد حیف که برای بعضی 90 و خوردی سال هم زوده بمیرن!

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان