مشکی پر کلاغی؟ یا دودی روشن؟

چه خجسته ام من!

امروز تو اینه نگاه میکنم میبینم موهام که دودی نیست

مشکی پرکلاغی

نگو 5شنبه که موهام رنگ کردم مشکی بوده رنگه و من اشتباه برداشتم رنگو!

هرچند مشکی خیلی خیلی به من میاد ولی مشکل پاک شدنش از روی مو هست

که میمونه و ریمو کردنش دردسر داره!

قرار امروز با داداش بریم املاکی

قضیه این کراش رو هم بهش گفتم گفت به اینم یه سر میزنیم که ببینیم اپارتمان مناسب میتونه برات گیر بیاره؟

زن داداش میگه بیا نزدیک خونه ما میگم ما که نزدیکیم!

اونجا مناسب من نیست که تنهام

کوچه شما کلا ویلایی هست 

داداش هم هنوز انتقال دائمش نیومده و تا مهر طول میکشه یا ابان

بخاطر همین امروز گفت بچها رو همینجا ثبت نام میکنم

داداش میگه واست رفتم یه جا عودی و شمع وارمر چوب سفارش دادم

برا خودمم همون سفارش دادم و یه سری عود دستسازم از خواهر همکارم واست خریدم

امشب واست میارمش

فداش بشم به علایق من توجه میکنه 

مربیم پیام داده که تو بیشترین تغییرات بین شاگردام داشتی

و خیلی خیلی بهت افتخار میکنم 

برام کلی هم سایز قبل وبعدم فرستاده

ازش تشکر کردم 

و حداقل تو این یه ماه تر زدم تو کار خودمو تپل

ولی تو کار شرکت خودمون و ورزشم خیلی موفق بودم

افکارم نیاز به نظم داره 

دیروز خیلی با مامان حرف زدم

اجی یه مدت خیلی حساس زده عین قدیم 

که وقتی مامان مدام ورد زبونش اسم منه حسادت میکنه عصبی میشه

هرچیم به مامان میگم بابا اسم منو نیار ابراز دلتنگی نکن جلو اجی به هرحال بیشتر اون کنارته 

این جوری حس میکنه قدردانش نیستی

مامان منم اصلا زن با سیاستی نیست واسه هیچی 

و باز تکرار میکنه:)))))))

هنوز خونه به اون خنکی که من دوست دارم نرسیده و دیشب خوابم نمیبرد

رفتم تو سالن جلو کولر خوابیدم 

الانم یه کوه لباس گذاشتم که بشورم

یکم خرید دارم بدم اژانس انجام بده 

خونه هم که نگم 

کارهای شرکتم هست

حسن جان پیام داد که چرا نمیگی حقوقت واریز نشده؟

گفتم والا من روم نمیشه در این موارد صحبت کنم

گفت ببین بگو چه تاریخی مناسبته که من همون بذارم برا پرداختیهات از این به بعد

گفتم همون اول میلادی خوبه به شرطی که همون روز باشه:))))

تپل هم پیام داده تو فکر کنم فرار کردی از دست من 

گفتم نه بابا خونه نبودم بذار بعد عاشورا حرف میزنیم

پاشم من کارهای خونه رو انجام بدم ناهارم ندارم 

باید ناهارم درست کنم زنگ بزنم اقای احمدی کارای بیرون انجام بده

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
یاسی ترین

به هر حال مبارکه 😍😍😍

مرسی قشنگم:********

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان