غیرفعال شدن کارت!

امروز که حقوق واریز شد

من اومدم هزینه های همیشگی رو انتقال بدم به کارتی که کارای اینترنتی و انتقالیم رو انجام میدم

یهودیدم کارتم غیرفعال شده!

حالا خوبه یک و خوردی ته کارتم هست

ولی باید مدارا کنم باهاش تا دوسه روز دیگه که بانکها باز میشن!

امروز با دخترا صحبت کردیم لیلا میگه بریم هایفو رو انجام بدیم نازی میگه من ابان میرم!

راضیه هم میگه من همین الان میام میخوام برم یعنی نوبت گرفته واسه سه هفته اینده!

بعد راضی با دکتر صحبت کرده که برای ما سه چهار تا همچنان با تخفیفی که الان هست کار انجام بده 

راضیه میگه تو با من بیا نوبت میده بهت یعنی میگم من و دوستم باهمیم!

دیگه خلاصه قرار شد منم همراهش برم چون دیگه وقت نمیشه برم سراغ این  قروفرها!

ماسک گذاشتم ولباسها رو شستم آژانس هم خریدها رو انجام داد

من همچنان حالم بده بی حالم و گرما زده ام

زن داداش هم حالش بد شده و امروز نرفته سرکار

داداش گفت سرم وصل کردم بهش

هردو گرما زده شدیم 

منم ناهار ماهی درست کردم و خوردم الان گیجم واقعا نمیدونم امروز میتونم برم باشگاه؟یا نرم؟

بااین حال و کولر اونجا میترسم حالم بد بشه 

تصمیم گرفتم نرم کارای شرکت تموم کنم 

که داداش ساعت 8ونیم میاد بریم دفتر املاک واسه قرار داد خونه 

یه سرم بریم دفتر پسرهمساده ببنیم چه تصمیمی میگیریم در نهایت 

احتمالا قرار داد رو تمدید کنم و دنبال خونه هم باشم!

نیاز به جابه جایی و تغییر محیط دارم!

این هفته رو خدا به حیر کنه تا نصفش باشگاه نمیرم! همینطوری هم هوس شیرینی میکنم:((((((((

من برم کارا رو تموم کنم و یه نفس راحتی بکشم 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان