شب خوب!!111

دیشب نشستیم با دخترا دل وروده کراش اوردیم بیرون

نازی میگه من دکتر روانشناسم یا تو؟

اونوخ تو 15 دقیقه چطور این همه چیز میزفهمیدی دربارش؟

میگم غریزه:))))))))

کلی خندیدیم دیشب

به نازی میگم این ساده تر از منه که لو داد همسایه ایم 

وقتی من حواسم نبوده و بعدم که حواسم بود انکار کردم چرا اصرار داشت ادرس بده بگه اره ما همسایه ایم خونه ما فلان جاست خونه شما و...

میگه خوب هم برات احترام قائل بوده اشنایی داده معمولا تو کار کسی اشنایی نمیده

مگر طرف واسش مهم باشه 

و اینکه خوب با توجه به اینکه ارتباطی نداری با هیچ همسایه ای 

و ارومی کلا تو نختم بوده که لو داده 

نازی میگه میدونم باز فردااینو ببینی سگ محل میکنی:)))))))

راستم میگه من سراین قضیه شوخی ندارم استراتژیم کلا سگ محل کردن به اعتراف از یارو هم برسه ازچشم میفته:))))

تا موقعی کراشه لذت بخش بودنش بعد دیگه کراش نیست میشه دردسر

این مجتمعی که دارم به اسم خودش من نمیدونستم تازه الان از کارتش فهمیدم 

هرچی نازی ولیلا اصرار داشتن اقا یه پیام بهش بده 

گفتم عمرا خودش اگر منو دید پیگیری کرد بعد شاید بهش شماره دادم:)

الف رفته تو اون فازی که تگت میکنه رو استوریهاش زده به سیم و اخر اینا 

بعد هی برا من اهنگ میفرسته 

هی استوری میذاره 

هی چرت میگه 

میگم نکن نه با خودت نه من 

نصف همکارای الانت همکارای سابق من بودن چندتایشونم که صمیمی هستیم فالوو منن

منو میشناسن زشته نکن 

برا خودت خوب نیست بابا مدیری ها

محل نمیده باز کار خودشو میکنه!

خدارحم کرد به موهام وگرنه الهی قمشه ای شده بودم!

اجی داره میاد پیشم گفت دوسه تا کار اداری دارم با دوستم

و میام یکی دوروزی میمونم

من هیچ وقت ازش نمیپرسم چیکار میکنی و کار اداریت چیه و..

اجی خیلی تو کار خرید ملک و طلا و سرمایه گذاری

برعکس من که در لحظه زندگی میکنم!

و خیلی اهل پس انداز نیستم 

هرچندم دور اندیش باشی باز میخوای بری تو یه گل جا خاکت کنن

زندگی همینه 

معلوم نیست امروز بیدارشی بتونی از پس اندازت استفاده کنی

ولی خوب اجی همیشه پس انداز کردن و روز مبادا نگه داشتن رو دوست داره 

اقای ی هم به من میگه قاتل پول

میگه خوب پولات بفرست تو حساب من

حساب کتاباش دست منه 

اون خودش بدتر منه اگر من ورضا دوستش نباشیم معلوم نیست چه میکنه چقدر داره 

من هی باید هرچند وقت براش حساب کتاب کنم پولاش چی شده وچه کرده

فقط بدتر خودم واسش مهمه تهش چقدر مونده:)))))))

البته الان من خوب شدم ته برج میرسه یه مقداری تو حسابم هست همیشه

اونم چون حقوقامون میلادی ومن باید این دوراندیشی رو داشته باشم 

اه اصلا یادم نبود امروز سربرج میلادی و میریم واسه حقوقها:)))

تپل دیشب یه غرنامه طولانی فرستاده 

که تو منو جدی نگرفتی کارو ول کردی 

و...

منم بهش گفتم بسکه تو حاشیه ای!

امروز اگر اجی اجازه بده تمومش کنم این فایلو

فعلا که بانو دستور فرمودن براش حشو میگو درست کنم:))))))))

من برم که اجی اومد 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان