باران که میبارد ..

از عصری یهو اینجا هوا بارونی شد اونم از نوع شدید!

فعلا خرابی نداشته ولی رودخونه و دره ها پر شدن!

منم دقیقا همون موقع تایم باشگاهم بود تپل یهو زنگ زد توروخدا نری باشگاه 

حالا نکه کل بچهای شرکت تایم باشگاه منو میدونن که اون تایم جلسه نزارن!

اینم میدونه 

خوب چرا نرم اقای تپل؟

هیچی نگرانت شدم 

نه نگران نباش لطفا هیچ وقت!

 عصبیم ها بخدا عجب گیری کردم 

پاشدم رفتم باشگاه و حسابیم ترکوندم ولی هوا باشگاه یجورایی نمیشد نفس کشید بسکه شرجی وگرم بود 

بارونم شدیدتر شد

ولی خوب موقعی که من اومدم خونه نم نم بود 

دوستم زنگ زد نگرانتم شوهرمم نیست پاشو بیا اینجا 

صدا رعد و برق وطوفان اذیتت نکنه از ظهر چندین بار پیام داد نگرانم بود

گفتم نه 

اوکیم رفتم باشگاه برگشت مدوش میگیرم

دیگه دوباره زنگ زد گفت بخدا نیست شوهرم پاشو بیا

دیگه رفتم براش چندشاخه گل بردم و جوانه گندم و زرشک

تو ظرفها ماستهاش

کلی حرف زدیم خندیدیم دخترش میگه ناخنهات کجا ژلیش کردی خاله 

میگم لاک بخدا 

دوستمم باورش نمیشد خخخ

خوب این لاکه خیلی خوبه منم تمیز لاک زده بودم 

نشستم تا 9 ونیم 

پاشدم دیگه بیام به زندگیم برسم

 مامانش یه عالمه گوشت برا من گذاشته بود نذری بود 

گفتم من فریزرم پره اینارو چیکار کنم خوب میگه سهمیه خودت میخوای برو بریزش:))))

دستش درد نکنه 

خیلی هوای خونه گرم و شرجی

داداشم گفت کولر روشن نکن تا رعدوبرق هست 

دیگه موندم ببینم چی میشه 

شامم گرم کردم خوردم کارهای شرکتم دیگه الان باید تموم کنم تحویلشون بدم دیره 

یکم کولر روشن کنم خونه خنک شه

این پسره پیام داده من رفتم کتاب اون سریالی که تو گفتی و دوسش داشتی رو دانلود کردم

زبان اصلی

 دارم میخونم 

تو باهاش اوکی بودی؟

برادر ولمون کن حالا ما ماهها پیش یه غلطی کردیم تو گروه گفتیم 

یکی از شروط انتخاب پارتنر واسه من اینه طرف اهل فیلم دیدن و سینما باشه هرچقدرم سلیقه اش به من نزدیکتر به تر:)))

برادر شما اولین اپشن رو نداری اونم قد بالای 185 اون اول لیست نگفته بودم قد واسه من خیلی مهمه؟

شما قدت به اون اندازه نمیرسه پس بکش بیرون لطفا 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان