دلتنگم آنچنان که اگر ببینمت به کام .......... خواهم که که جادوانه نبالم به دامنت!

بغضی چنگ میزنه گلومو که از جنس  غروب دلگیر جمعه نیست

از درد همیشگی نبود یکی که دیگه نیست 

قدم زنان تو این هوای ابری وبارونی زدم بیرون 

گاهش اشکی میومد فکر میکنم تموم عابرهای اون خیابون میفهمیدم چه بار غمی روی شونه های ظریف این دختره..

دلتنگی خانواده دایی منو نابود میکنه

دختراش پسراش زمزمه هاشون حرفاشون 

اینکه پسر خاله کم حرف وساکتم پیام میده بهم موجا؟

شهرشلوغه ولی انگار هیشکی توش نیست

هیشکی واسه حسین گریه نمیکنه امشب

همه داغ داداشت تو دلشونه 

سکوت میکنم و بغضمو قورت میدم 

بعد میشینم عین ادم گریه میکنم

دلم اون خانمه رو میخواد شروه میخوند... توی مراسم تا میومد من از حال میرفتم 

ازبس خودمو میزدم به در ودیوار صداش دیونه ام میکرد وقتی میخوند بخدا حیف حسن بود....

شعر رو دیگه ادامه اش یادم نیست

من فقط میدونم این از خود بی خودم میکرد 

نازی میگه دلم میخواد برم موکب ولی از خونه بیرون نیومدم چشام رو روهم گذاشتم نبینم موکب خانوادگیمون رو

دلم میخواد برم جیغ بزنم عزاداری کنم دلم تنگه موجا 

چرا همه فکر میکنن موجاسنگه؟

موجا ارومه موجا قوی؟

دلتنگی خواهر برای برادر یه چیز دیگه است که هیچکش نیمفهمش

ادم دو دقیقه برادرش رو نبینه دلتنگشه چه برسه دیگه نباشه هیچ وقت

سعی کردم تو خیابون خودمو جمع کنم 

تو دلم نوحه میخوندم براش

رفتم یه مغازه دوسه تیکه جنس خریدم اومدم خونه 

گوشیمو روشن کردم سیل پیام ها استیکرهای قلب مشکی استوری ها 

قرار بود با اقای ی یه مربی بگیریم 

یه مربی خفن پیدا کردم من مدتها بود فالوورش بودم پسر باحالی و خاکی و علمش خیلی بالاست

معدود بچهای ورزشکار خارج از کشور هم که مربی های داخل رو خیلی قبول ندارن ایشون قبولش داد

دیگه قرار بود من ازش بپرسم برا دوتامون

دایرکت دادم زود جواب داد شمارشم گذاشت گفت تو واتسپ باهاش ارتباط بگیرم

کلی فرم و... فرستاد نزدیک ده تا فرم

من همینطوری موندم این همه فرم پر کنم اخه؟

میگم مربی جان من اگر حال پر کردن این همه فرم و جواب سوال داشتم میرفتم ازدواج میکردم 

زنگ زده دوساعت میخنده میگه خوب باید پر کنی اینارو وگرنه من قبولت نمیکنم 

فرستادم 

برا ی میگه خوب پر میکنم میفرستم توهم پر کن 

میگم من اینو به مربی گفتم میگه این روزها کلا عوض شدم گفتم اره کرم میریزم میدونم 

میگه نه خوب خودت واقعیتی راحتی بهتره که 

این مربی یکم واسه من گرونه ولی احتمالا باهاش برنامه بگیرم شش ماه 

یه قالب مافین گرفتم و یه گوشت کوب ساده و دوسه تا هم ظرف غذا از مارک زیبو 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان