جمعه قرمه سبزی طوری!

دیشب خوابم نبرد چون ریمل داشت چشام و نمیتونستم بخوابم:(

اصلا نمیتونم با ارایش بخوابم حتی اگر ضدافتاب باشه 

ضدافتاب من خیلی سبکه ام کیو ولی واقعا واقعا دیشب کلافه بودم چون نمیشد صورتم رو بشورم 

ریمل داشت چشام دیگه بدتر 

تا 5 بیدار بودم 

پاشدم دیگه گوشت گذاشتم یخچال و لوبیا خیس کردم

و برنج خیس کردم و سبزیم گذاشتم یخش وا شه

صبح قرمه سبزی درست کنم 

ساعت 11بیدار شدم قرمه سبزیم رو بار گذاشتم 

سبزی هارو تو سرخ کن ریختم خیال خودمو راحت کردم 

بجا یه عالمه روغن دوتا اسپری کوچیک بسش بود 

الانم بو قرمه سبزیم همه جا رو گرفته 

صبونه خوردم و میخوام کارهای نیمه تمام دیروز رو تموم کنم

تپل دیشب میگفت وجودت برا زندگیم خیلی خوب بوده 

من برگشتم گفتم امیدوارم منظورت زندگی کاریت باشه!

والا پرو 

امروز باید کارهای خونه تموم بشه حتما 

ببنیم چی میشه دارم تلاشمو میکنم که تمومش کنم ولی این اشفتگی خونه به نظرم از اشفتگی ذهنم میاد

ریشه رو پیدا نمیکنم اصلا 

تراپی هم نرفتم دوهفته حس حرف زدن نداشتم 

این هفته که بیاد یه مهمونی کوچیک میدم دخترا رو دعوت میکنم 

پاشم من کلی کار دارم 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان