بوتاکس!2

امروز بالاخره نوبت بهم داد این دکتر

کلا مطب این دکتره پر پلنگ:))))) حس ساده بودن بهت دست میده اونجا 

من اولین بارم بود رفته بودم اینجا 

با مطب قبلی که میرفتم اصلا زمین تااسمون!

هیچی دیگه گفتم حالا که این دکتره خیلی معروفه یه مشاوره هم ازش بگیرم 

میگفت زیرچشم و گونه هات 2 سی سی فیلر نیازداره 

گفتم نمیخوام غیرطبیعی باشه گفت اصلا به صورت تو غیر طبیعی نمیاد

ابروهامم نداد بالا میگه بهت نمیاد فاصله چشم و ابروت خوبه 

خوشم اومد از این دکترا نبود که هی بگه فلان بهمان

بوتاکس قبلی یکمش از بین نرفته بود!

 گفت که یه جا رو اشتباه تزریق کرده و....

بخاطر همین فقط فعلا یکی از ابروهام تزریق کرد 

و....

حالا لیست قیمت فیلرها رو از منشی گرفتم 

برم یه حساب کتاب کنم تو مرداد یه تغییراتی نیاز دارم 

ببینم چیکار میتونم بکنم؟

منو بگو از مطب اومدم بیرون رفتم دم نونوایی:)))))))

یعنی عاشق خودمم رفتم نون سنگگ تازه خریدم اومدم خونه 

الان دقیقا همه کارهایی که نیاز انجام بدم به سرخم کردن نیاز داره!! تاامروز سربه هوا ترین بودم یهو میدونم برا بوتاکس تا 5 ساعت

باید سرت خم نکنی دلم سرخم کردن میخواد

عمری پیشونیم خارش نداشته الان دم به دقیقه میخاره:)))

اوضاعی دارم من 

امروز کتاب خونه تو سالن تمیز کردم دقیقا 2 ساعت طول کشید بخدا 

نابود شدم 

هرکی هم میومد میدید باورش نمیشد این دوساعت وقت گرفته 

وسایل ارایشی روهم شستم 

خونه رو تی کشیدم و تمیز کردم ولی به دلم نیست اشپزخونه و اتاق خواب نیاز تمیز بشن حسابی

کارای شرکتم فرستادم 

باید پاشم شامم درست کنم

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان