کد خدای ده ما کدخدانیست بلای ده ماست!

یکم از دیروز ناراحتم

اون جایی که اون مادر دنبال ون میدوید و میگفت دخترم مریضه دخترم مریضه ....

صداش تو گوشم پیچیده 

ولمم نمیکنه...

دیروز تپل برا هزارمین بار عید تبریک گفت

میگم بسه بابا شاید یکی مسلمون نباشه

میگه خوب حجاب داری

میگم چون قانونه!

هم قانون جامعه هم قانون خانواده 

بعدم این خط کاری منه 

علاقه ای ندارم رو خط کاریم عکس بی حجاب بذارم 

نشست به حرف زدن 

حوصله نداشتم 

گرفتم خوابیدم 

ساعت فکر کنم نزدیک دوازده و نیم بود خوابم برد 

کاش هرشب زود خوابم ببره 

امروز کارهای تپل تموم کنم و نهاییش کنیم 

مامان چون حالش خوب نبود بلیط ها رو کنسل کردن گذاشتن یک شنبه 

از دست اجی هم یکم عصبانیم 

خیلی دیگه موندن 

چه خبره؟ یک ماه و اندی اونجان بسه دیگه مامان رو بیاره 

اصلا درک نمیکنم علاقه شدید یه نفر به جایی حرمی چیزی

اصلا و ابدا اینطوری نیستم من 

نبودمم از اول!

داداشی هم همینو میگفت 

خداروشکر داداش اینا هم رسیدن اصفهان تماس گرفت خوب بودن 

جوجه ها خوب بودن 

وای ایقدی اینا شیطون شدن که من دیگه تحمل ندارم بیشتر از چندساعت کنارشون باشم 

فعلا همینا

----------

صاحبخونه میگه من قیمت ندارم 

بعد پیام میده اجاره دوتومن تو املاکی ها:)))))))

میگم مگه میشه اجاره صد درصد افزایش داد؟

هرچیزی قانونی داره من نمیرم املاکی ها بپرسم وقتشم ندارم 

خلاصه یکم حرف زدیم بعد در نهایت من گفتم نمیخوام عین پارسال به اختلاف برسیم من ادم پارسال نیستم

مغزم نمیکشه!

میرم بنگاه هرچی عرف وقانونه همونه

ولی خوبیش اینه نمیخواد پول پیش زیاد کنه!

ولی اجاره احتمالا بشه یک و خوردی 

چون گفت تو کمتر بده!

هیچی این اولین چالش مرداد هنوز نیومده!

تا اذر من قسط دارم اینا رد بشه من نفس راحتی میکشم واقعا

ببینم برا ماه اول تپل به من چقدر حقوق میده؟

لوبیا پلو دم کردم 

و نشستم پای کارها 

تاالان خوب پیش رفتم کارل تپل تحویل دادم اولین پلن ux رو هم درست نوشتم راضی بود 

دیجی کالا خریدهامو اورد 

همشون خوب بودن یه کلاه بود و سه تا نیم تنه و یه ساک ورزشی که همشون راضی کننده بود و تولید کننده اش ایرانی

لباسها رو شستم طبق عادت!

بعد میپوشم ولی خوب همشون همون سایزی بودن که سفارش داده بودم

دیگه فقط دو رنگ دیگه شلوار کم دارم تو ست های باشگاهیم و دوتا کراپ

بقیه حل شدن 

خدایا این ولع خرید رو کمش کن در من:)))))لطفا

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
بهار

من محجبه ام، مقید و حجاب رو خودم انتخاب کردم نه یه پوشش سنتی خانوادگی....

اما واقعا این مسخره بازی گشت ارشاد و لشگرکشی و دوقطبی کردن جامعه رو نمی‌فهمم و باهاش مشکل دارم...

هر چند نسبت به مسأله حیا و عفاف و سلامت رفتارهای جنسی و خانواده و...هم دغدغه مندم‌‌‌ اما راهش اصلا این نیست!

خدا عقل بده به بانیان طرحهای اینچنینی

اینو قبول داری بهار جان تعداد محدودی از قشر شما حجاب اجباری رو قبول ندارن اما بخش اعظم کسانی که حجاب دارن برخورد قشنگی با بی حجابها ندارن

و به این حق انسانی و معقول انتخاب پوشش احترام نمیذارن، حجاب نه در پوشش که در عمل باید باشه! اون چیزی که جوونها رو به تیپ های عجیب و غریب کشونده
همین اجباری بودن پوشش که مورد قبول فقط عده ی خاصی
من استین کوتاه بپوشم یا نپوشم چه فرقی داره؟؟ چرا رو بخش دیگه قضیه کار نمیکنن که بیماری روانی مردان ایرانی رو درمان کنن؟
چرا من با وجود پوشش ساده هیچ امنیتی ندارم کلی حرف میشنوم براش هیچ قانون درست حسابی نیست الکی یه سری قانون نوشتن و گذشتن!
اون قانون گذار یا همون ادمی که تریبون دستشه میگه مشکلات جامعه از بی حجابی اونوقت دختر خودش که با مدرک دام پزشکی رفته پزشکی نشسته و تازه داره تو کلینک های خصوصی بینی عمل میکنه چی؟
ببین عزیزم خانه کلا از پایبست مساله داره!
هرچیزی که اجباری بشه گندش در میاد نه فقط حجاب میبینیم دیگه اقتصاد دستوری با مملکت ما چه کرده 
من حتی قبول ندارم اینکه یه دین رسمی باشه و بقیه رو بذارن توی اون قالب 
ادمها نیاز به ازادی عمل و انتخاب دارن در چارچوب یه قانون انسانی!
نه در چارچوب یک سری قوانین سلیقه ای

باید ببنیم از نظر شما حیا یعنی چه؟ عفاف رو چه معنا میکنی؟رفتار جنسی توی چه قالبی درسته؟ 
سرکوب ایانتیجه بخشه؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان