دیدار با دوست!

امروز ایقدی شرجی و گرمه که حیونها هم تلف میشن یه برسه ادمها!

رییس این دوروز رو مود کرم ریختن و استرس دادنه!

دقیقا من حاضر شدم میخوام برم باشگاه پیام داده برا کمپین امروز چه کنیم؟

برادر من نیم ساعت دیگه کمپین الان به من میگی؟

هیچی شانس اوردم که این دختر جدیده هست تقصیرها رو گردن اون انداخت

باید باهات هماهنگ میکرد هیچی جورشو کشیدم فکر کن وسط تمرینات قدرتی تایم استراحت بدو بدو میای تو کمدت

جواب رییس میدی میری

همینطوری بود وضعم امروز تا پایان باشگاه 

بعد دوستم که همسایه است زنگ زد توروخدا یکساعتم شده پاشو بیا من دارم میرم دکتر ساعت 9

دیگه منم اومدم خونه دوش گرفتم 

شد 8 

دیگه تندتند رفتم براشم یه شیشه ترشی بردم خونه اش رو دوست داشتم 

سلیقه اش خوبه و بهشم گفتم 

و بعدم سرساعت 9 من پاشدم که این لباس پوشید و دیگه باهام اومد که بره دکتر 

برامم ماست موسیر درست کرده چقدر خوشمزه بود 

برام گذاشته بود کنار عین خودمه پس

دیگه اومدم لباس مهمونی ها رو دراوردم و لباس کوچه بازاری هام پوشیدم 

رفتم خرید کردم تو کوچه وبرگشتم 

الان هلاکم یعنی 

منتظرم شامم اماده بشه بخورم و یکم استراحت کنم

استادم کلاس کنسل کرد عالی شد یعنی

ولی دکترمم نوبت بوتاکس کنسل کرد 

گفت فردا ساعت 7ونیم عصر بیا

 هیچی دیگه همین

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان