بوتاکس!

امروز بالاخره زنگ زدم نوبت بوتاکس گرفتم

این چهارمین باری میرم بوتاکس

 این سری دکترم رو عوض کردم و میرم پیش دکتر لیلا ونازی

ببینیم که نتیجه چطوره

دوست دارم بعد از کاهش اون چندکیلو وزن به فکر چربی صورت بیفتم نمیدونم فردا حالا میپرسم ببینم دکتر چی میگه

زیرچشام گود شده این شش ماه

رفتم باشگاه ورزشمو کردم بعد یه خانمه ایقدی زوم بود رو من معذبم کرد

خندم گرفته بود گفتم فکر کنم این ترنسه اومده باشگاه منم لباس قرمز پوشیده بودم:)))))

نفس کشیدن سختم بود از گرما و شرجی زیاد 

بعد یکی ازبچها گفت تو چراایقدی عرق میکنی؟ بیشتر از هممون عرق میکنی

خوب عزیزم تنها کسی که همه  تمریناتش رو خوب انجام میده سنگین میزنه منم داداچ:)))))

رسیدم یه دوش اساسی گرفتم و باید خونه رو مرتب کنم ولی همینطوری رهاش کردم

نشستم پای خرده فرمایشها رییس

وچت کردن باهاش گیر داده

البته نه گیر بد گیر متعادل

باید کار تپلم تااخر شب انجام بدم فردا باید سایت بیاریم بالا

uxو ui و پلن ها رو من نوشتم 

میخواستم امشب برم خونه دوستم منصرف شدم رییس منو به حرف گرفت کنسلش کردم 

شامم هم مثل این مدت گذاشتم تو ایرفرایر تاخرده فرمایشها رییس انجام دادم

و الان دیگه بشینم پای کار تپل

صاحبخونه هم عصری صدام زد حالم پرسید و.....

گفتم میخوام برم تمدید کنم قرار داد ولی داداش نیست حالا با دختر دایی وشوهرش میرم و...

چیزی نگفت

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان