با بد کسی درافتادی بپا ورنیفتی:)))

الان یکم بد خواب شدم گفتم بیام اینجا بنویسم امروز چطوری بوده و چه ماجراهایی داشتم که

ذهنم خالی شه

خوب امروز که رفتم باشگاه و یک ساعت ونیم خوب ورزش کردم بدون هیچ مشکلی

اون ست بنفشم رو پوشیدم خیلی خوشگل بود تو تنم رنگشم بهم میومد

بعد همه شاگردهایی این مربی جدیده بودن از باشگاه قبلی باهاش اومدن

و یه جوری چون جدید بودم زیر ذره بین همشون بودم

هیچی موقع حرکن پلانک یهو مربی اومده بالا سرم میگه 

که شما اسم کوچیکت فلانه؟

میگم اره 

میگه ااا اون یکی مربی قبلی استوریت کرده بود و گفته بود دلش تنگ برات

حالا من خودم چک نکرده بودم واتسپ رو!

این چک کرده بود بعد میگه من از گروه حذفت کردم گفتم لابد رفتی پیش اون و...

گفتم نه من باایشونم صحبت کردم دیروز و بهشون گفتم میام اینجا 

و...

بعد یهو رفت رو مخم شروع کرد بد گفتن از مربیم همونجا بهش استاپ دادم من مربیمو دوست دارم

و ادم حرفه ای بود دوست ندارم کسی پیشت سرش حرف بزنه 

و اینکه شماهم الان مربی منی من به خودم واجب میدونم بهت بی احترامی نکنم

ولی شما هم مراقبت باش مشکلات وچالشهایی که داشتین باایشون رو نیارین وسط و حرفی نزنید

مشکلات کارتون به خودتون مربوطه من اومدم ورزشمو کنم وبرم 

دنبال هیچ نوع ارتباط خاصی هم نیستم اینجا 

گفت اره مشخص اصلا باکسی ارتباط نگرفتی گفتم من تاروز اخرم همینم 

بعد هی زد به تعریف وتمجدید از اندامم و اینکه معلوم ژنتیک خوبی داری

بااین پهلو شکم وامونده کجا اندامم خوبه؟ زبون میریزی هم سعی کن حقیقتو بگی

هیچی دیگه 

من خدایی امروز برنامم داد بااینکه همه دستگاهها رو بلدم 

ولی میگفتم بیاد راهنماییم کنه 

یعنی تااین حد بهش احترام گذاشتم و میخواستم بدونم چقدر حرفه ای قضاوتش نکرده باشم 

خیس عرق اومدم خونه و دوش گرفتم و وعده بعد باشگاه رو خوردم

قبل باشگاه تو گروه استادمون من این ترانه ابی رو گذاشتم قلب تو قلب پرنده 

هیچی بعد من گفتم خیلی قشنگ مفهوم شعرش

استاد بیشور فکر میکنی چی گفته؟

میگه بهش میخوره برا شوگر مامی ها ساختنش

هرچی زنه از این خوشش میاد 

من گفتم تاجای که میدونم اقایونم از این خوششون میاد وزنونه نیست به نظرم 

میگه که حتمااون دنبال شوگر مامی میگشته 

تاهمین حداکسول طورجواب منو میداد 

هیچی خانمها اومدن نظر دادن موند نظر دوتا دوستای استاد که اونام شب اومدن گفتن نه زنونه نیست و نظرشون بامن یکی بود 

بعد من گفتم بااین برچسب شوگر ددی و مامی مشکل دارم!

و ....

بحث شروع شد تاهمین الان!

من میگم اقا هرکی تو هر رابطه ای بهش خوش میگذره به من چه؟ اگر ناراحته به تو چه؟

کمک خواست میتونیم کمک میکنیم

ولی اینکه یه عینک بزنیم رو چشمون بگیم هرچی ما میبینم و میگیم درسته اینو قبول ندارم 

و ....

بعد استاد همش چرت میگفت 

اره تو داری قبول میکنی این قضیه رو امثال شما هستن که منفعل اجتماعین 

میان بدبخت میکنن مردومو بااین ایده ال گرایی 

و....

حالا استادمون ادبیاتش در حد چاله میدونه چون بچه چاله میدون هم بوده اتفاقا

خیلی گاهی بد حرف میزنه بد که میگم مال یه لحظه اشه مال استادی نیست گاهی 

خودشم میگه به من نگید استاد! 

خیلیم سعی میکنه بیاد رو مخ من!

هیچی دیگه شروع کرد حرف زدن منم نظر شخصیمو گفتم بچها هم اومدن نظر دادن

یکی ازدخترها که خیلی دنبال استاد 

برگشت به من گفت تو فرد منفعلی هستی که میگی به من مربوط نیست و...

گفتم میشه تعریفتون از انفعال رو بگید من گوگل میکنم خیلی ساده معنیش بهتون میگم

ولی خودت بیا بگو چرا میگی من منفعلم؟

هیچی نگفت دیگه و...

دکتر اومد یه چندتا سوال پرسید ازمن منم جواب دادنظر منو دکتر بهروز بهم نزدیک بود 

و یکی از دیگه دخترا 

هیجی اقا یه بحثی شد بیا وببین استاد عصبانی داد میزدا

من میخندیدم اینور

گفتم من گاهی گروه به چالش میکشم که خط قرمزها برام مشخص بشه اینکه 

ببین هرکدوم تا کجا شبیه حرفاتون هستین خودم تا کجاشبیه حرفامم؟

هیچی دیگه به بحثی شد تهشم من خندیدم  وتمومش کنم گفتم برید بخوابید بسه دیگه 

اما حرفمم زدم که توی ایران چیزی به اسم بحث و توان مخالفت شنیدن و دیدن نداریم

 تهش کار میرسه به انگ زدن یا فحش دادن 

نمیشه دو کلوم حرف زد بدون اینکه یارو رو بهش برچسب نزنن!

 هیچی دیگه من بی خواب شدم الان قرص خوردم که بخوابم 

به مربی هم پیام دادم استوری کردی من ندیدم فلانی دیده 

و... 

کلی معذرت خواهی کرد من نمیدونستم نباید فلانی ببینه 

گفتم نه مشکلی ندارم بااین موضوع که استوری گذاشتید منو 

مشکلم با دورویی

دوست ندارم حرفی از مربی جدید هم بزنیم من حقیقا از این روابط گرو گشی و دورویی خوشم نمیاد ادم این حرفا نیستم

حرفمو رک به مربی جدید زدم الانم به شما میگم 

بعد مربی میگه کاش همه مثل تو بودن دنیا گلستون میشد

گفتم نه من ادم خیلی پرفکتی نیستم برای اسیب ندیدن خودم یه کارهایی روانجام نمیدم

الانم یه ویس بلند بالا برا استاد فرستادم که یارو وقتی عصبی هستی تو چالش هایی که من میذارم شرکت نکن

خفه خون بگیری نمیگن لالی

البته بااین ادبیات نگفتم گفتم توان مخالفت ندارید اصلا و این گروه به سمت خوبی نمیبره 

من ولی بچه پروام هرچی دلم بخواد میگم هرچی دلم بکشه میفرستم تو گروه 

تو میتونی نظر ندی یا نظر علمی و درست بدی!

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان