قطعی نت!

امروز بازم نت رو قطع کرده بودن

یعنی من 9ونیم بیدارشدم قطع بود تا 12 اینا

دیگه منم از فرصت استفاده کردم و ناهار درست کردم

عدس پلو درست کردم

یه شگردی که این سری به کار بردم پودر گل محمدی و هل زدم ببینم چطوری میشه 

خودم که عاشق عدس پلوی پر دارچینم و با کشمش و پیاز داغ فراون و گوشت سرخ شده بدون رب:)))

این شکمو بودن ما کلا ژنتیکی از دوتا پدر بزرگ شکمو به ارث رسیده به ما

نوه هامون هم بدتر خودمون

امروز احتمالا برم باشگاه دیروز ساک باشگاه رو بعد چندماه از تو کمد درآوردم و دستکشهام و ...

کلی لباس باشگاهی دارم من که دلم برای پوشیدنشون تنگ شده 

احتمالا چون گرم و من بدگرمام تو باشگاه یکم اذیت بشم

من زمستونم گرمم بود همش به مربی میگفتم کولر روشن کن:)))

مربیمون رفته یه باشگاه سرمیدون نزدیک خونه

اما خوب پیاده رفتن وبرگشتن برام سخته یعنی ساعت 5ونیم ادم بزنه بیرون تو جنوب ذوب میشه قشنگ

بخوام آژانس بگیرم هزینه باشگاه زیاد میشه واسم میشه ماهی 500 فقط آژانس

ترجیحم اینه برنامه رو از مربی قبلیم بگیرم که بشه ماهی 100 و از اینورم باشگاه رو ماهی 200 بدم برام مقرون به صرفه تر

خوابم شکر خدا خیلی خوب شده ولی همچنان صبح مشکل بیدار شدن دارم

دیشب خواب دیدم نشستم میگو تمیز میکنم و خرچنگ:)))))

این خواب واسه خاطر اینه من دیروز میگو خوردم یا نه تفسیرش نگاه کردم خوب بود 

خلاصه اینکه اینطوریاست منم برم به کارهام برسم کلی کار دارم امروز 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان