اخر هفته بقیه:)

ما که موندیم نه اخر هفته ایران مال ماست نه اخر هفته اونا!

ما تو شرکتمون هرروز داریم کار میکنیم!

به رییس نگفتم میخوام استراحت کنم باید بهش یاداوری کنم!

بعد اینکه 10 مین مونده به ران شدن کمپین بدونی چه بلایی سر روان من اورد

تازه نشسته بودمیخوند گزارشها

یه حالی اصلا 

هی سوال میکرد سوال سوال سوال

استرس میداد به من 

خفه ام کرد!

 این کمپینم ران شد و تموم از نظر من 

از نظر اونارو نمیدونم 

شام درست کردم یکم در حد متعادل اشپزخونه رو تمیز کردم و جارو کشیدم

ولی دلم میخواد تمیزکاری اساسی کنم فردا 

تی و جارو وبرق بندازم همه جارو

گرد وغبارشدید هنوزم ادامه داره منکه از خونه بیرون نرفتم این هفته جز دوروز 

بسکه هوا الوده بوده

چایی دم کردم بشینم باقی سریالمو ببینم 

وسطم یه عالمه کار کردم برا رییس

الان متوجه شدم برا جلسات دیگه اش با بقیه بخش های شرکتم داره از دانش من استفاده میکنه 

من تو حوزه تحقیق و توسعه هم خوب دانش دارم 

و ازم استفاده میکنه عنتر

فردا بدون استرس تا لنگ ظهر بخوابم وپاشم کاراو کنم

مزه سوسیس و ناگت های این سری عالی بود ازش خوشم اومد

زنگ زدم اجی و حرف زدیم به داداشی هم زنگ بزنم اگر خواب نباشه 

چقد زود پایان ماه رسید!

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان