پیاده روی خیلی موثر

حداقل برای من پیاده روی و ورزش خیلی جوابه

و چون این مدت نتونستم برم پیاده روی حال وروزم بدتر شد 

باشگاه هم که با این اوضاع نمیتونم برم تا یکم کارام رو راست و ریست کنم 

خلاصه اینکه رفتم تا سر میدون نزدیک خونه و یکی دوپرینت گرفتم و برگشتم 

و رفتم دوتا براش ابرو گرفتم 

قیمت وسایل ارایشی بهداشتی نزدیک به 50 تا 200 درصد گرون شده بود 

یه اه کشیدم برگشتم 

اقای سین بهم پیام داد بعد 5 ماه 

نمیدونست داداشم فوت شده و خیلی ناراحت شد گفت تازه خیلی ناراحت بودم که یادم نکردی و من از وقتی استعفا دادی چندبار حالت پرسیدم

گفتم که اینطوری بوده و شرایطش نداشتم 

بازم عین همیشه ازم تعریف کرد و...

امروزم یه ماشین مزاحمم شد در کمال پرویی چقد صدام زد عنتر بی شرف

یعنی نمیدونم چرا تعداد اینا ایقدی زیاد شده؟

بی ناموسا

اون همکار پرحرفم میخواست یه کاری کنه برا داداشم

و بعد شماره داداشی دادم بهش این فکر میکنه داداش من حساس و...

منم زنگ زدم داداش میگم این فکر میکنه تو غیرتی هستی و... کلی خندیدیم سراین

گفتم داداشم میدونه همه همکارا و دوستای من بجز دوتا همشون پسرن

راحت باش بابا

به استادم پیام دادم توروخدا کلاس بذار وسط هفته

و بجها یه چندتایی قبول کردن یکی دونفرم ساز مخالف زدن هنوز منتظر نظر خود استادم

خلاصه اینکه اینطوریاست ببینیم به کدوم سمت میریم امشبم کلاس داریم:(

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان