درآمدهای کوچیک اضافه!

از امروز اون کار کوچولو که درآمئ خیلی کمی داره ولی وقت های اضافه ام که تو اینستاهستم رو پر میکنه 

رو گرفتم!

ترجیحم اینکه که از اینستاکمتر استفاده کنم

بااینکه پیج شخصیم رو دی اکتیو کردم

ولی خوب اون یکی پیج وبلاگیم هست و مشغولم گاهی اونجا

بعدیه پیج زدم برای کارم که بتونم با همکارها لینک بشم! 

و فقطم پیج های تخصصیم رو فالوو کردم همین 

ولی از دیروز توش وقت کمی گذاشتم برعکس همه روزه 

چون تعطیلات اخر هفته میلادی

دیروز اون دوست کوچولوم دانا که ایتالیا بود باهم حرف زد 

خیلی پسر ماهیه

یکم حرف زدیم گفت اینجا دارن فایلهای خوب و مهمی بهم میدن اونم رایگان

و هراموزشی گرفتم واست میفرستم 

دمش گرم:)

منم بهش یه دوره گرون رو رایگان دادم که حالش رو ببره 

دیشب زودتر از همیشه خوابم برد صبحم زود بیدار شدم 

ولی حس کسالت دارم یکم بخاطر اینکه هوا ابری:))

امروز باید دوتا کار مهم رو بدم رییسم 

یه گروه کتاب خونی هستم با دوستام و عده ای دوستاشون که من نمیشناسم و غریبه ان واسم!

وقت گذاشتیم رو یه کتاب به معنای واقعی چرت! کتاب پاسخ از این کتابهای زرد که من بیشتر ازصد وخوردی صفحه رو بیشتر نخوندم!

بعد اون یکی دوستشون که معرفیش کرده بود خودش شرکت نکرد تو هیچ دوره ای!

هیچی من امروز بهش گفتم که خدایی معرفی کردی خودتم کتاب رو نخوندی و بعدم تو دوره هامون هم نیومدی!

جالب بود واسم این کارت 

خوب خانم دکتر فرمودن تماس از خارج از کشور داشتن! 

بابا باکلاس نمیگفتی هم میدونستیم! 4 جلسه مارو معطل خودت کردی ورفتی هر جلسه تماس داشتی اخه؟

هیچی منم اینو تو گروه جلو 35 نفر گفتم که چرا معرفی کردی ونبودی خودت و دوست دارم علت انتخاب این کتابت رو بدونم؟

توضیحی نداشت و حس کرد سنگ رو یخ شده قصدم واقعا این نبود اصلا 

دلم میخواست علتش رو بدونم رزومه نویسنده رو اصلا خونده؟ یه گشایشی این کتاب تو زندگیش داشته؟

برداشت مفیدی بهش داده یا نه؟ که معرفیش کرده 

و....

که حرفی نداشت

بعد قرار شد باهم یه فایل رو گوش کنیم دوساعته است تا هفته اینده جلسه بعدیمون درباره این دوره باشه 

بعد من از پیشنهاددهنده پرسیدم که مدرسش رو میشناسی و...

علت معرفیت و...

چرا مثلا اینو انتخاب کردی فایل فلانی که تحصیلات اکادمیک تری داره و..

رزومه قوی تری داره پیشکسوت این دانش هم هست تازه توی کانالش رایگان دوره رو گذاشته بسیار علمی و دقت با فکت ..

بعد اون خانم دکتر اومده میگه وا مگه کسیم هست فلانی رونشناسه مثلا عباس قلی دقوز ابادی رو! تو اینستا معروفه که

هیچی پشمام واقعا نمیدونستم معروفیت در اینستا هم شده یک رزومه و فکت برای معرفی افراد:)))))))دانش لقمه ای اینستا گرامی:))

واقعامن به شخصه خودم از اطلاعات کم کمی از هرچیزی که میگیرم داره حالم بد میشه

ترجیحم این شده اطلاعات کمی داشته باشم ولی عمیق باشه وسطحی نباشه.

دیشب یه جریانی در مورد خودم فهمیدم که سرم سوت کشید من مدام دارم برچسب میذارم روی خودم 

از دانشم تو حوزه خودشناسی

بعد فهمیدم چقد این موضوع خطرناک که من برچسب گذاری میکنم رو خودم و این کار من نیست کار تراپیستمه!

و من باید از این کاردوری کنم 

خلاصه که روزهای ارومی رو پشت سر میذارم 

احتمالا دیگه دختر روز 5شنبه پیش من باشن 

که میشه شب جمعه و روز تولد شناسنامه ای منم هست

دوست دارم یه کیک درست کنم ودورهمی خوبی باشه بجای اون سورپرایز تولده که قهوه ایش کردم:))))))

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان