غصه خور دل نازک!

همیشه تو خانواده بهم میگفتن دل گنده!

کسی دلتنگ کسی نمیشه موقع رفتن و خداحافظی کسی گریه نمیکنه

کسی میره کسی میاد نمیگه دلم تنگ شده پاشوبیا 

هرکسی هست رو قدر میدونه هرکسی نیس رو براش ارزوی خوش داره

اما در واقع من خیلی دل نازکم طاقت درد و رنج کسی بخصوص خانواده رو ندارم 

و فکر میکنم این ژنمون به مادر رفته

چون دختر دایی هم همینه

دیشب بارون شروع شد بعد کلاسم

و من خوابم نمیبرد 

تا دو تو یوتیوب بودم و بعدم خوابم برد تا 10

بعدش دوش و صبحانه هم پنکیک جودوسر با سیب

آجی زنگ زد 

بعدش مهسا تصویری زنگ زد خوشحال بود که عمه و مامان بزرگ خونشونن

یکمی تصویری حرف زدیم با خانواده داداش و مامان اینا

میگه هفته آینده هم خودمون میام پیشت تو نیا خوبه اینطوری

کلی کار سرم ریخته و بایدتا اخر هفته اینده و قبل اومدن آجی اینا تمومش کنم.

داداش هم امروز بستری شد و امیدوارم همه چی به خوبی پیش بره و حالش زود خوب شه

من خیلی دلنازک شدم خیلی تو رنجم و اضطراب امیدوارم راهی براش پیدا کنم صبورتر بشم.

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
یاسی ترین

آخی عزیزم 🥺

ایشالا که به خیری میگذره مرخص میشن 

گاهی دل‌نازکی آدما مشهود نیست ❤️

مرسی عزیزم ان شالله سلامتی مامان گلت و شفای همه ی مریضها

من خیلی اضطرابم رو به بقیه نشون نمیدم و منتقل نمیکنم بهشون 
بخاطر همین اینطوری فکر میکنن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان