خستگی چشم زخم!

امروز که رفتم باشگاه 

روزهای یکشنبه و چهارشنبه پایین تنه است برای من

هلاک هلاک شدم بازم اخرین نفر با مربی زدیم بیرون 

بعد مربیم امروز میگفت که چندین نفر اومدن بهم گفتن عین شما بهشون برنامه بدن و گفتن خیلی تغییرات داشتی

و به چشمشون اومده

گفتم والا چندتاشونم به من گفتن 

یکیشون هم گفتم برنامه قبلیت رو برام میاری؟ 

گفتم نه چون اون برنامه برای اناتومی من نوشته شده و تازه مربی هم اجازه نمیده

بعدم دستم آسیب دیده برنامه من به درد شما نمیخوره چون حرکات درمانی هم توش بوده

وای چقدم بدم میاد از جمع های زنونه 

چقد بدم میاد از این شهر که مرد و زنش حسودن

خوب تلاش کنید کم بخورید نیاید ور بزنید تو باشگاه فعالیت کنید

بعد انتظار خروجی خوب داشته باشید

بخداامروز ترسیدم چشمم بزنن

رو دستگاه بودم پشت پا میزدم

یهو دوتاخانوم پشت سرم بودن یکیشون میگفت نگاه کن چقد باسنش قشنگه آدم کیف میکنه نگاه کنه بعد 

چرا داره ورزش می کنه؟

یعنی دلم می خواست خفشون کنم چرا در مورد اندام دیگران نظر میدین؟

بدم اومد ازشون اه

شانس منه هرجا میرم بعد مدتی گاو پیشونی سفید میشم 

هرچقدر دلم نمیخواد ارتباط بگیرم اینطوری میشه

به مربی گفتم ازم برنامه خواستن ندادم گفت کار خوبی کردی

گفتم من این جواب بهشون دادم گفت درستشم همینه

اخه برنامه مربیمون رایگان دلیلی هم نمیبینم که برنامه رو بدم به کسی

گفتم اگرشما اجازه بدی من واسه همه بچها از برنامم کپی میگیرم رایگان ولی میدونم کار درستی نیست

گفت نه اصلا به کسی نده برنامت رو 

من اصلا دقت نمیکنم برنامم شبیه کسی هست یا نه یا دیگران دارن چی میزنن

فقط یکی دوتااز بچها برنامشون با من یکی و رو نوبت دستگاه که میرسیم من متوجه میشم که برناممون یکیه

و باهم نوبتی کار میکنیم که هممون  تو تایم باشگاه تموم شه برناممون

که دوسه تا هم دخترای خوبین و وراج نیستن و کارشون میکنن گاهی هم بهم کمک میکنیم برای عوض کردن وزنه هاو....

یااینکه کنار هم حرکات نشسته رو میزینم که دمبل و .... همو استفاده کنیم بدون حرف خاصی

خلاصه امروز ناراحت شدم ایقدی افتادم سر زبون اینا

من والا هنوز کلی اضافه وزن دارم از نظر خودم

و هم اینکه هنوز خیلی مونده برای بدنم نظر بدم 

حداقل شش ماه دیگه کار دارم

 

از باشگاه از تو کوچه پس کوچه ها رفتم که با اون اقواممون برخورد نکنم

رفتم تخم مرغ و سینه مرغ خریدم بعد اقای سوپر گوشتی بهم ادویه کچاب داد مرسیشم:)))))

اومدم استیک سینه با کچاب و پودرپنیر درست کردم عالی بود

بعد امروز متوجه شدم همسایه روبه رویمون رفته و مستاجر اورده 

چقد خوشحال شدم خداکنه نیاد این کوچه دیگه 

ایقدی که این یارو تو شش من بود!

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان