دورهمی:)111

خداروشکر امروز بسیار روز لذت بخشی بود

صدای نم نم بارون  وبوی خاک نم خورده

تهچینی که با لذت پختم، سس سیب و پنکیک برا صبحونه کار استاد کامل تموم شد ورفع ایراد شد

خونه هم که دیروز جارو  تمیز کاری کرده بودم و کیک شکلاتی رژیمی درست کردم

و عصاره گیری کردم از استویا برا روزهای بعد

سبزی پاک کردم با لذت و بوی عطر نعنا چه لذت بخش بود 

کلی فایل زبان گوش کردم همزمان

و وقتی ظهر ناهارم خوردم گفتم چه روز لطیف و آرومی بود خدایا شکرت زیادترش کن

حس صلح درونی میکنم با من درونیم.

بعد زدم بیرون وکیک گذاشتم سرد بشه و چایی هم دم کردم

وقدم میزدم زیر بارون بارونی قرمز و شلوار جین یخیم پوشیده بودم و کتونی طوسی 

همینطوری از خودم لذت میبردم از بارون 

به داداش گفته بودم که میام دنیال بچهاقول داده بودم جمعه برم دنبالشون

داداش زنگ زد کجایی دیر کردی وبارون مریض میشین من خودم میرسونمتون کجایی تو

گفتم میرم کوروش 

میخواستم نودل بخرم ویکم خرت و پرت

رفتم خریدم انجام دادم زنگ زدم داداش اومد دنبالم خداروشکر ماشینش درست شده ناراحت بود

گفت خاله خانمم فوت شده بنده خدا 5 سال پشت سر هم نزدیک عید فامیل درجه یکشون فوت میشه

دوسال دوتا داییش که هردوهم پزشک بودن

پارسال شوهر خاله اش

امسالم که خاله اش

داداش ناراحت بود واسه خاطر اینکه اگر عقد فاطیما باشه نمیتونه خانمش بیاد ولی اونو بچها میان

یادم اومد برم گل فروشی

رفتم سه تا گل فروشی که تو اون خیابونن هرکدوم یه قیمتی میدادن!

گرون شده گل واقعا دسته گل بله برون فاطیما با منه

بعد جالبه یکی اخری یه پسر جوون مذهبی بود عکس نشونش دادم خیلی قیمت پایینتری گفت

گفت گل بخاطر روز زن وروز مادر و... گرون شده 

من نرگس میگفتم بیسش باشه حالا قرار برا وسطهاش تصمیم بگیریم از چی استفاده کنیم

دیگه داداش مارو رسوند من به بچها چایی و کیک دادم

براشون پفیلا پنیری هم اماده کرده بودم کیف کردن 

بعدش نودل اصیل کره ای درست کردیم با سبزیجات و مرغ

خیلی خفن شد و تو ساج درست کردیم که پارمیس ازش یه کلیپ خفن درست کرد سمبوسه هم تو فریزر داشتیم که گذاشته بودم بیرون

و اونم گذاشتیم تو توستر 

و خلاص 

شام خوردیم و کلی خندیدیم بعد شامم منقل گذاشتیم و چایی و کلی مسخره بازی کردیم فیلم گرفتیم و عکس

به خونواده زنگ زدیم تصویری بچها زنگ زدن عموهاشون حرف زدن 

خلاصه عصر و شب خوبی ساختیم در نهایت که رفتن خسته نبودم اصلا

چون کلی خوش گذرونده بودیم 

کار استاد تحویل دادم و از این هفته و راندمانم یه لبخند گنده روی لبهامه

استادبرام کلی قلب فرستاده بعد میگه بیا پروپزال پساداکم رو کمکم کن:( بیشور

پیج اینستاگرامش فرستاده میگه بیا اونجا فالوم کن:( 

استاد رو هنوز من نفهمیدم بعد این همه سال مجرد یا متاهل!

ان شالله هفته آینده بهتر هم باشه:)))))

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان