یکشنبه نوشت!!

خوب بنده بسی سر خودمو شلوغ کردم

خیلی متوجه گذر زمان نیستم

باشگاه رفتن خیلی تاثیر گذاشته رو باقی ساعتهام

هم مجبورم همه رو منظم کنم به باشگاه برسم

هم اینکه انرژی باقی روزم رو تامین میکنه!

الانم نیم ساعت پیش از باشگاه رسیدم زیر بارون قشنگ خیس شدم واسه5 مین پیاده روی

ودوشمم گرفتم

دارم نخودآب میخورم

که بعدم لباسهام رو اتو بکشم و آماده شم برم دیدن دوستم

مثلا نمیخواستم تو باشگاه آشنا شم با کسی

هنوز ده روز نشده نصف باشگاه میان باهام سلام علیک میکنن:))

امروز یکی از داف ها اومده میگه خسته نباشی

من اندامت دوست دارم فقط شکمت تخت کن

انگار مثلا ازش نظر خواستم با یه لبخند ملیح گذشتم از قضیه

به نظرم خیلی قشنگ نیست در مورد اندام هم اونم وقتی آشنا نشدیم نظر بدیم مگر بخوایم از کسی تعریف کنیم

اوضاع کاری اصلا خوب نیست

ولی خوب من صبورم و امیدوار

نشستم روی یک مهارت جدید کار میکنم

امروزم یه تماس داشتم از یه استارتاپ توی کانادا که باهاشون دور کاری همکاری کنم

و امروز من وقت نداشتم مصاحبه داشته باشم با مدیر فنیشون

قرار شد شنبه ساعت 4 مصاحبه کنیم توی زوم

خیلی جالب و منظم قشنگ برام تو واتسپ قرار مصاحبه و تایمش و لینک روم رو فرستاد

خوشم اومد

امروز قشنگ مردم توی باشگاه تمرینات کور بود و بسیار من هم این عضلاتم تنبل شدن

واقعا میان تنه خیلی سخت قوی میشه و خیلی هم زود ول میده اگر بهش توجه نکنی

چقد مربیمون رو دوست دارم خیلی صبور

برنامم رو فرستادم فاطیما نشون بوی فرندش بده

گفته بود خیلی اوکیه فقط مصرف پروتئیینت یادت نره

منم مانکن رو دوباره نصب کردم که مصرف پروتیینم پایین نیاد

البته لیلا هم برای دکتر فرستاده بود میگفت که اصلا برنامه تغذیه نیاز نداره موجا

باتعریف های شما مشخص تغذیه اش عالی

مهمونی رفتن تو بارون دوست دارم :) خداکنه فرداشبم بارونی باشه که دورهمیم با لیلا اینا

امشبم ولی قرارمون یکم رسمی طور من ندیدم داداش دوستم و خانوادش بجز برادرزاده اش که دختر اوکیه باهام در ارتباط و گاهی زنگ میزنه

و کلا عاشق منه

به دوستم ولی نگفتم میام که سورپرایز شه

حالا نمیدونم چی بخرم ببرم فکر کنم برای عیادت بیمار موز میگیرن یا کمپوت!

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان