مریضی دیگر!

ظهر با شنیدن خبر شوکه شدم

و هم خندیدم

لیلا پاش یه صورت سه شاخه شکسته!

فکر کن پاش خورده به پای دختر دایی و پاش شکسته به همین راحتی!

پسرها کتک کاری و گریه میکردن و لیلا و نازی میدون که ببین بچها چشونه لیلا پاش میخوره به پای دختر دایی و درد میگیره

و میرن بیمارستان میگن پاش شکسته!

و ما هم خندیدیم و جوک ساختیم ازش هم نگران لیلا شدم نکنه پوکی استخوان گرفته و یا تراکم استخوانش کم شده نمیدونم

خدابه خیر بگذرونه

یعنی تا عکس نمیفرستادن من باور نمیکردم بیشتر شبیه جوک تا واقعیت

و روشونم نشده به کسی بگن قضیه اینطوری بوده گفت دویده افتاده اینطوری شده

حالا ما باید لیلا رو ساپورت کنیم تااز این مساله عبور کنه

سخته دوتا بچه داشته باشی و پات اینطوری شه شوهرتم پزشک باشه اونم شوهر اون سه روز سه روز شیفته نمیاد خونه

گفتم نگران نباش برای آشپزی ساپورتت میکنیم

و برای انجام کارهای خونه

من فردا شب قرار برام شام بپزم

تازه رسیدن خونه و گفتم امشب نمیام

فردا شب میام که استراحت کرده باشی ناهارم هرچی دوست داری بگو درست کنم

گفت مامانم غذا گذاشته

رفتم بیرون و شامپو خریدم دیدم داره گرون میشه گفتم بذار تااین شامپو به موها وبدن من ساخته برم بخرم ازش

که خوشبختانه داشت و قیمت قبل هم داشت

و من سه تا شامپو مو خریدم یه دونه شامپو بدن و کرم مرطوب کننده

این سری شامپو بدن دیپ سنس رو هم امتحان کنیم ببینیم چطوری

تاالان که از همه ی محصولاتش رضایت داشتم

شامپوهاش کوچیکه ولی واقعا به صرفه است

چون خوب کف میکنه و هرسری مقدار کمی کافیه برعکس شامپوهای دیگه

و شوره سرم که خیلی مقاوم بود هم ازبین رفت خداروشکر

این سری چندتا شامپو دیگه رو هم خریدم مثل موهای رنگ شده اش و موهای شکننده

برای موهای خشک نداره متاسفانه

رسیدم خونه و اشپزخونه رو جارو کشیدم و سبزی ها رو هم خرد کردم و پختم

و الان مونده تا کردن لباسها و مرتب کردنشون

باید دوش هم بگیرم

به لطف زن عمو کلی غذا دارم تو فریزر خورشت کرفس و ته چین و سوپ

اینم از جمعه که گذشت و عمر ما بود که رفت و سوخت! همین

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان