باران که می بارد...

پاشدم لباس مشکی هامو پوشیدم چون جذابترم میکنه

و یه سایه چشم طوسی کشیدم و ریمل و زدم بیرون

به نیت این رفتم که برم کافی نتی پرینت بگیرم یه فایلی رو

و بعدم برم از مغازه روبه روییش که همیشه وسایل آرایشی بهداشتی هامو میخرم

فیس واش و لوسیون بدن و شامپو بخرم

بچهامن الان سه ماهه دارم از محصولات دیپ سنس استفاده میکنم

از شامپوش و کرم مرطوب کننده اش از ژل شستشوی صورتش و از کرم ترک پاش

از همه اش راضی بودم!

ژل شستشوی صورتم رو الان سومین بار میخرم

یعنی تو سه ماه گذشته ماه یک دونه استفاه کردم

 تیکه های رز داره این مدلی که من استفاده میکنم و برای پوستهای معمولی هست

این سری که لوسیونم تموم شد لوسیون سی گل خریدم

چندسالی یکبار میاد این محصولشون!

ترک های انگشتم بیشتر شده

و این اقا اطلاعات پوستیش خیلی خوبه وواقعا میشه گفت کارشناس هست

دیگه دستمو دید و گفت فعلا از این سی گل استفاده کن

من فقط کرم مرطوب کننده کامان از مدل اواکادوش به دستم میسازه

گفت شاید همین دستت رو حساستر کرده!

 نمیدونم والا

رفتم نون محلی هم خریدم بعد اقاهه میگه این خانوم خودش که شاغل شده پسرشم شاغل شده و نون پخش میکنه بین مغازه ها

جالب بود برام گفت چندنفرم گرفته کمکش میکنن برا پخت این نونها!

چقد خوشحالم کسب کارهای خانگی رونق داشته باشه

یه بارون خیلی شدید هم بین راه گرفت که من رفتم زیرسایبون یه مغازه منتظر شدم تا کمتربشه چون چتر نبرده بودم کلا از چتر بردن خوشم نمیاد!

الان حالم بهتر بوی خاک نمک خورده حالمو بهتر کرد

دال عدس بار گذاشتم  تو جنوب شبهای بارونی دال عدس میچسبه:)

کارتهای هدیه ام رو هنوز خرید نکردم و دیشب متوجه شدم نمیشه همش رو باهم استفاده کنم من موندم عین چی تو گل

که اقا کلی خرید دارم از دیجی کالا

حالا چه گلی به سربگیریم تیکه تیکه خرید کنیم کلی هزینه پست بدیم و...

تازه باقی خریدها هم از جیب مبارک بدیم!

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
نیمه سیب سقراطی

عزیزم بالم لب دیپ سنس هم داشتی؟ 

آخه بلاگرا تبلیغاتی تعریف میکنن ولی تو دیجی کالا خیلی نظر ندادن بهش.

من همیشه لبلو میگرفتم ک دگ خیلی گرون شده نمی ارزه :/

دیجی کالا خرید بالای 300 رایگانه و هزینه ارسال نداره.

من اغلب شامپو و لوازم آرایشی بهداشتی رو از دیجی کالا میخرم چون وقت نمیکنم برم بگردم

شهرو :)) 

بالم لبش رو نه
اما اونایی که گفتم رو صددرصد تایید میکنم
میدونی باتوجه به صحبتی که با فروشنده داشتم و ادم بسیار منصفی وبارها نذاشته مثلامن قصد خرید داشتم چیزی رو بخرم که میدونسته مناسب پوست من نیست
به همین خاطر با توجه به توضیحاتش در مورد دیپ سنس کلیه محصولاتشون با کیفیت مناسبی تولید میشن و زیرنظر شرکت سی گل هستن.
خیلی گرون شدن وسایل ارایشی بهداشتی ها
منم دقیقا همشون رو سه ماه پیش عوض کردم که مناسبتر بشه قیمتش
الان دیپ سنس رو من اوکی ام
و مای رو یکی ریملش یکی خط چشم ماژیکیش اینا واقعا کیفیت خوبی داشتن من قبلا بورژوا و یوب و میبیلن و...اسکار استفاده میکردم
الان به نظرم مای بهتره و حساسیت هم نداشت برا من باوجود حساس بودنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان