اتمام پروژه استاد!

پروژه استاد تموم شد

و منم پاشدم ماهی ها رو سرخ کردمو ناهار خوردم

و بعدم یکم استراحت کردم خوابم نبرد پاشدم خونه رو با جارو دستی جارو کردم کار سختی بود واقعا

چون دست راستمم درد میکنه

دیگه خونه رو تمیز کردم و تی کشیدم و دوش گرفتم

و گاز و سینک و تمیز کردم

یکم ذهنم آزاد بشه

دوستام پیام دادن در حد اینکه ان شالله خوب بشی جواب کلی ویس و پیامشون دادم

که دیگه متوجه بشن در این موارد حال شنیدن ندارم

واقعا خدایی قشنگ نیست

که ادم یک ماه و اندی از عملش تا الان و قبلش تنها حرفی که باهات داره حرف از مریضی وبدبختی وتوقعش ازداداشاشه!

خوب به من چه اخه!

مهندس از ایران رفت حالا ببینم کار اقامتش اوکی میشه؟

و البته برمی گرده

کار استاد یه دور دیگه بخونم وبراش میفرستم

پیام داده وای فلان کار کی اماده میشه؟

اونو دست نزدم بهش و گفتم هفته اینده شاید!

دیگه خلاصه زبانمم گوش کردم و الان بشینم اسپیکینگ ها رو برااستادبفرستم و یکم بخونم

ویه نسکافه درست کردم بشینم توی هوای مطبوع با بوی عود و خونه تمیز کیف کنم و بنوشم

دلم الان میخواست لیلا بود باهم چایی میخوردیم عین مشروب هست که بعضی دوستا هم پیاله ان ما هم باهم چایی میخوریم عین هم و به نوبت!

سیری نداریم سرچایی خوردن

خوب من برم

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان