پایان ماه:))))))

خداروشکر دیشب خوب خوابیدم

یعنی از خستگی بیهوش شدم و سحری از جیش بیدارشدم:))))

خوابم کامل شده بود دیگه

بازاین همساده بغلی بزن بزن داشتن اول صبحی یا خدا اخه چه میخورین شب که صبح اینطوری بیدار میشین و همدیگه رو کیسه بکس میکنید؟

یکم دیگه خوابم برد و بعدش با آلرام ساعت 7ونیم گوشی بیدار شدم:)

صبونه هم پنکیک جودوسر و سیب خوردم

و قلم گذاشتم بپزه تا شب

الانم یه سری کار مال مشتری بود انجام دادم

و برم سراغ کار استاد

امیدوارم زود تموم بشه :)

امشب ماه کامل میشه

ولی من دیشب مدیتیشن ماه کامل رو انجام دادم شایدم یکی از دلایل خواب راحت دیشبم همین باشه

خیلی وقته میخوام پانادای کنگ فوکار رو دانلود کنم ببینم وقت نمیکنم امروز دانلودش میکنم ولی حالا کی ببینم خدا داند!

باید زبانمم بخونم هفته پیش کلا به فنا رفت:))))))))

شروع ترم جدیدمون هست این هفته و ازمون میان ترمم

و صد البته کلی اسپیکینگ داریم:(

من میتونم ولی از پسش برمیام!

----------------------------------------

تا همین الان درگیری نرم افزارها به پایان رسید

و مدل دوباره ران کردم

و بعدم تحلیلش

الان دیگه دوسه ساعت دیگه کار داره نتیجه گیری کنم و تحلیلمو ببیندم

ناهارم وقت نشد درست کنم

از قرمه سبزی های هفته پیش فریز داشتم گرم کردم بسیار عالی بود با کته که تازه درست کردم

قلم ها هم میذارم تاشب بپزن حسابی و بعدش فریزشون میکنم

بعد دوستم زنگ زد گفت امروز رفتم سرکار ولی دستم اصلا صاف نشده و نتونستم کار کنم و...

وای خدایا تمام مکالمات شده صحبت ازبیماری و دستش

واقعا اذیتم همش یکی ازمریضی حرف بزنه

دقیقا هم کسی رو نداره باهاش در این مورد صحبت کنه

ادم لجبازیم هست و روابط خانوادگیش داغون نه واسه عملش کسی اومد نه اصلا از کسی خواست بیاد

میگه تو الان به داداشم بگو بیاد منو ببره دکتر

منم گفتم راستش در مسائل خانوادگی دخالت نمیکنم!

اخه من سر پیازم تا ته پیاز؟

براش پیگیر دکتر شدم یکی دو تا اشنا بودن بهم معرفی کردن دیگه بقیه اش با خودش!

منم نااهارم رو نوش جان کردم الان یکم چرت بزنم نیم ساعت بعدش هم زبان و تمام کردن کار استاد!

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان