سرعت نت شخمی!

این چند روز ایقدی سرعت نت شخمی شده به هیچ کاریم نمیرسم!

 کلافه میشم

دیشب دوسه ساعتی با اون دوستم که کارمند بانک حرف زدیم

و از هر دری سخنی

بهم میگه میدونی تو تغییر کردی وکه دلنشین شدی برای همه

میگم من متوجه این قضیه نمیشم!

میگه ببین وقتی تااین حد باخانوادت اوکی ای یعنی تو تغییر کردی پذیرفتی تفاوتهاتون رو ودیگه تو فازی نمیری که اسیب بزنی و آسیب ببینی!

و دلنشین شدی براشون چون در جنگ نیستی در صلحی باخودت و بااونا و این به اون ها آرامش میده

تاحالا از این قضیه بهش نگاه نکرده بودم

هرچند خوشحالم بابت این ارتباط عمیق و دوستداشتنی که با خانوادم دارم و الان نزدیکشون تا قبل جدی شدن مهاجرتم

استاد یه کاری ازم خواسته گفتم اخر هفته و الان اخر هفته است و من حتی نگاشم نکردم

باید کلی نرم افزار نصب کنم و....

ببینم به کجا میرسم و چه شود!

خونه هم نیاز به تمیز کاری و مرتب کاری داره

و من اول باید نرم افزارها رو نصب کنم بعدش برم درگیر ناهار اینا بشم

نمیدونم قرار چی درست کنم!!!

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان