قرار داد کار جدید

خوب خوب شکر خدا قرار داد کار جدید هم رسید

از اونجایی که من قرار داد به نام آجی نوشته بودم بخاطر اینکه کار خودم رو بیمه نمیکنن و اجی هم که نیاز به بیمه نداشت خودش بیمه اس

قرار داد رو به نام اون نوشتم از طرفی من نباید به نام خودم مینوشتم

چون قرار دورکاری با یک شرکت دیگه کار کنم تو مجموعه شغلی خودم اینطوری بهتر هست

شکر خدا آجی هم امضاش کرد وبرای من فرستادش و

منم خوندمش کلا اوکی بود

حالا اگر عصر تونستم که بعید بتونم برم پستش کنم از اونجایی که اخر هفته است و پست نمیشه

میذارم برا شنبه که برم پست 24 ساعته کنم اینا رو

از وقتی رییس زنگ زده روند استعفام داره خوب پیش میره و سین برا من چارت نامه ارسالیم رو فرستاد به دست مدیر عامل رسیده

اونم روش نامه زده به رییس دفترش که اقدام کنه

از اونطرفم به مدیر سرمایه انسانی و... هم دستوراتی داده

امیدوارم که تا هفته اینده حقوق بنده و + سنوات و ... پرداخت بشه

حکم خروجمم بزنن که راحت شم:))))))

وبرم برای شرکت بعدی که الف معرفی کرده الف هنوزم غرب کشور و در ماموریت به سر میبره

من هنوز نتونستم زبان بخونم و خوابیدم

امیدوارم بتونم دو ساعتی مفید درس بخونم بعد دو هفته دوری ازکلاس

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان