سلام صبح بخیر ایرانی:)

امروز از اون روزهاست که یه دختر زیبا درونم داره باله میرقصه:))))

شب ها رو زود میخوابم خداروشکر

اما موقع بیداری تیکه تیکه میخوابم و بیدار میشم زودتر از اونچه که باید!

جز نیاز به خواب حالم خوابه خداروشکر

و سعی میکنم مراقبت کنم

پاییز پادشاه فصلها فصل مورد علاقه بنده هم داره میرسه:)

خداروشکر به شرط حیات فرصت دیدن این فصل زیبا رو هم امسال داشته باشیم

امروز تولد سامی هست

و معلوم نیست هنوز که ما بریم خونه مامان

اما من کیک درست کردم:))))

اول صبح حالم خوب بود اما بعدش یه اتفاقی توی کار افتاد که استرس گرفتیم هممون

بعد من برای اینکه درست کردن شرایط اصلا دست من نبود نمیتونستم بشینم و حرص بخورم

پاشدم کیک درست کردم:))

کیک هم عالی شده تا هم اکنون بذارم خنک بشه و تزیین کنم

برم دوش بگیرم یکم استرسم کم شه!!1

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان