راکد بودن

این هفته حس راکد بودن دارم من یا راکتم یا راکد:)))) حد وسط ندارم انگار

الان خوابم گرفته

شام حلیم بادمجون درست کردم، رفتم 4 کیلومتر وخوردی راه رفتم

با خواهر حرف زدم

یه حرفایی هست که اینجا میگم اما پشیمون میشم حذف میکنم

قبل پست کردن منظورمه!

یه چیزی هست یکی در درونم میگه دختر نگو!

میگم حذف میکنم!

به دعاهاتون نیاز دارم و انرژی مثبتتون که همه چی خوب و خوش پیش بره

بخصوص استعفام وتسویه !

داداش زنگ زد گفت بیا فردا بریم به مامان اینا سر بزنیم

جوجه میرن مدرسه ومنم اخر هفته کلاس های دانشگاهمه

دیگه نمیتونیم باهم بریم اونجا

گفتم باشه به اجی هم خبر دادم قرار بود یه سری مدارک امضا کنه بفرسته واسه من

دیگه گفتم نگه دار من احتمالا فردا خودم میام!

خوب من برم خونه رو جمع و جور کنم و ظرفها رو بشورم و بخوابم.

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
بهی ستوده

انشالله کارهات عالی پیش بره ‌ تصمیم هایی که گرفتی نتیجه های مثبت بده

مرسی مهربونم ان شالله کارها و روند زندگی تو هم به دلخواهت و به خیر و خوشی پیش بره عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان