کوزت طوری:)

ظهر اولین کاری که کردم شروع کردم کمد توی سالن رو تمیز کردن

خیلی بزرگ کلی هم وسیله توشه

زود به زود خسته میشدم میومدم استراحت میکردم باز میرفتم سراغ کمد

تا بالاخره تمیز و مرتب شد

ناهار هم حوصله اشپزی نداشتم

یکم کته تو یخچال بودبا بادمجون وگوجه سرخ شده خوردم

بعدم طی کشیدم و جارو کشیدم که برقها رفت

و اتاق و خونه همچنان بهم ریخته مونده

منتظرم برق بیاد

ملافه هایی که رو مامان اینا استفاده کردن و ملافه های خودم رو هم شستم

پتوها رو هم گذاشتم رو بند افتاب بخوره بهشون  ضدعفونی بشن

فقط مونده اتاق تمیز کنم و جارو بکشم

بعدش میمونه یخچال عزیز که اونم کلی کار داره

میخوام طبقاتش رو بشورم

 

فک کنم امشب کارهای خونه تموم میشه کامل و من میتونم یه نفس راحتی بکشم

بیرون هم کار دارم اما حالش نیست برم بیرون

شاید سپردم اژانس بره انجام بده

 

احساس کمبود انرژی میکنم

و همین اینکه سردرد دارم از دیشب میاد و میره یه جوری مثلا شروع میکنه به دردکردن

بعد خود به خود تموم میشه دوباره چند ساعت بعدش...

مسکن هم استفاده نکردم اصلا.

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

خدا قوت عزیزم :)))

مرسی عزیزکم

بهی ستوده

موجا چرا اینطوری شدی یکدفعه؟؟

دلیل خاصی داره؟؟

خسته نباشی عزیزم

والا نمیدونم منتظرم یکم اوضاع کرونا دلتا کمتر بشه اینجا برم ازمایش بدم
فکر میکنم بخاطر کمبود اهن
من بدنم جذب اهنش خیلی پایین بااینکه 7 روز هفته دارم گوشت میخورم
مصرف چاییم بسیار بالاست

فدایت مرسی عزیزم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان