فراموشی:(

دوهفته فراموش کار شدم

هفته پیش برای اولین بار کارت بانکیم رو یادم رفته بود ببرم

این هفته ام دوبار این اتفاق افتاد...

دیروز و امروز

امروز توی این گرما و شرجی 90 درصدی پاشدم رفتم فروشگاه دوست داداش

که کارت اعتباری وام رو اونجا کارت بکشم رفتم میبینم وای خدایا کارتو نبردم!

معذرت خواهی کردم و دوباره یه مسیر زیادی رو تو این گرما پیاده اومدم تا تاکسی گیرم اومد و

اومدم خونه کارت رو برداشتم  وآژانس گرفتم مجدد رفتم

کارت کشیدم قرار شد فردا برام واریز کنه.

خیلی خیلی گرمه

در حد جهنم! الان میفهمم لوسیفر چی میگه:)

بعدش رفتم پرینت کتابم رو گرفتم، استاد زبان یه کتاب فرستاده بود که باید پرینت میگرفتم

من متوجه شدم اصلا فایل الکترونیک دوست ندارم و برا درس خوندن عادت به کتاب کاغذی دارم

پرینت گرفتم وتاکسی گرفتم اومدم فلافلی نزدیک خونه و برا آجی مایه فلافل خریدم

و بعدم دوباره تاکسی گرفتم برگشتم خونه

قشنگ خیس خیس بودم از عرق خوبه دوش گرفته بودم و رفتم بیرون

باز دوش گرفتم، و شام هم فلافل درست کردم بعد مدتها نوشابه هم خریده بودم

فلافل های اجی رو بسته بندی وفریز کردم

و الان خوابم گرفته خیلی دیر رسیدم خونه امیدوارم بتونم بخوابم .

شاید فردا برم خونه شاید!

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
Divine Girl

این روزا خیلی سرت شلوغ بوده و گرما هم اذیتت می کنه، طبیعیه عزیزم

وااای امروز فصل دو رو کامل دانلود کردم، فقط وقت ندارم واسه دیدنش :/ اگه پای ناهار ببینم...

من پی دی اف دوست دارم ولی اصلا تو ذهنم نمی مونه

 

بخاطر درگیری ذهنی و اینکه فکر میکنم فشار عصبی هست
خوشبحالت که هنوز داری لذت اولای این سریال میبری من احتمالا مجدد شروعش کنم باز ببینمش:))
دیگه من آخراشم.
نه من راستش اصلا علاقه ای ندارم به کتابهای الکترونیک اصلا توی ذهنم نمیمونه دقیقا!!به همین خاطر که حواسم پرت میشه و توی ذهنم نمیمونه دوستش ندارم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان