یه سری کار مخصوص خودم بود توی شرکت
انجام دادم بعد یه شرکتی میزانی سرمایه گذاری داشتم نمیذاشت من نقدش کنم، یعنی رد میکرد درخواستمو!
که قاعدتا این خلافه قوانین سازمان هست.
وقرار داد جوری هست که هروقت مشتری دوست داشت میتونه فسخ کنه!
البته اگروام و اعتبار نگرفته باشه از اونجا!
که من نگرفتم اصلا.
زنگ میزنم کال سنتر، میگم مشکلم اینه خوب چرا رد میکنی درخواست
به مسخره ترین شکل ممکن! داره توضیح میده
میگم عزیزم یه لحظه فرصت میدی؟
براش کلیه قوانین رو شرح میدم! به صورت کامل با تبصره حتی!
یا خدا این کی بود میگه نه!!!! شما اشتباه میگی
بهش میگم سابقه کارت نباید بیشتر از چندماه باشه عزیزم
چون کال سنتر از اسفند استخدام شدن!
و منی که چندساله سابقه سرمایه گذاری توی این حوزه رو دارم، دارم برات توضیح میدم
بهتر یاد بگیری که برا مشتری بعداز من به مشکل نخوری
باز مقاومت میکنه
عصبی میشم میگم اوکی پس من با مدیران صحبت میکنم!
زنگ میزنم مدیر شرکت، میگم باز که نشد من کارم درست کنم؟!اخه دیروزم زنگ زده بودمکه
میگه وای ببخشید و... و میگم کال سنترتون اینو گفته ایقدی خندید
میگه اسمش و کدش بده پیگیری کنم بفرستمشون تهران برای آموزش
گفتم والا یادداشت نکردم ولی خودت تیکت هارو بخون دیگه
این وظیفه داره ثبتش کنه!
خوب کال سنترها در کلیه شرکتها موظفن که تماس مشتری رو به صورت
تیکت ثبت کنن که مدیران ببینن!
خلاصه قرار شد که خود مدیر پیگیری کنه
عصبانیم واقعا چراباید همچین آدمهایی رو استخدام کنن با درصد فهم پایین؟؟
در ایران واقعا تاحالا شده تماس بگیرید جایی کال سنتر توضیح بده راضی باشید؟؟!!!
من که خیلی کم واقعا!
تو محیط کار قبلی هم من این مشکل همیشه داشتم که کال سنتر اشتباه راهنمایی میکرد
تیکت ثبت میکرد مارو به دردسر می انداخت بعد مشتری حرف مارو قبول نمیکرد!
میگفت نه شما اشتباه میکنی کال سنتر شعبه تهرانتون اینو گفته!
یعنی در شهرستان هرچیزی که به تهران وصل باشه مقبولیت بیشتری داره!
دیگه خبر نداشتن که بابا اینا فقط یه سری اوپراتور هستن که مدارک تحصیلی تخصصی خاصی هم ندارن
و ممکنه حتی دیپلمه باشن و از قوانین و مقررات هم اطلاعات خاصی ندارن و به مرور زمان باافزایش سابقه کاریشون یه چیزهایی یاد میگیرن و میتونن راهنمای خوبی باشن!البته قبلش براشون دوره آموزشی میذارن!
امااینکه خودشون چقد یاد بگیرن وچقد ادم فعالی باشن هم مهمه!
مثلا بعد از اینکه استعفا دادم برای کارهای استعفا من اکثرا شماره بچها رو داشتم و مستقیم زنگ میزدم
وفقط شماره رییس سرمایه انسانیمون نداشتم که از کال سنتر و داخلی مورد نظری که داشتم زنگ زدم
اونقدر اون خانم خوب پیگیری کرد و چندبار تماس گرفت قشنگ !
که پیگیری کنه ببینه مشکل من حل شده یا نه!
دیگه خلاصه زنگ زدم مجددا به کال سنتر دیگه گفتم ببین من این مشکل رو دارم
راه حلشم اینه! قشنگ راه حل هم بهش گفتم یه آقا بود خیلی خوب گوش کرد
و بررسی کرد گفت صحت حرفات واقعا تایید میشه ومرسی که همه چی رو پرفکت و درست توضیح دادی
من برات درخواست میزنم اینا فسخ کنن قرار داد رو و هزینه رو واریزکنند ببینیم چی میشه
در نهایت باید به الف بگم پیگیری کنه چون اون این سرمایه گذاری رو انجام داده برام.پولیم نیست
ولی نیاز هست که برگرده به حساب.