روزی نو :)

امیدوارم این سه ماه اول سال به همتون خوش گذشته باشه

یااگرم خوش نگذشته و سخت گذشته حداقل ارزشش رو داشته باشه!

منکه به خودم نمره 70 میدم از 100 و تقریبا به اکثر برنامه ها و اهداف این سه ماه اولم رسیدم

میخواستم کتاب زبان رو تموم کنم که تموم کردم

آمارش از دستم در رفته چقد کتاب خوندم؟ و هرچی بود بیشتر ازسالهای پیش من توی سه ماه اول امسال کتاب خوندم!

و سعی کردم به قول بهی جان اگر هم چیزی میخونم حداقل تو زندگیم به کارش ببرم

مثلا شازده کوچولو رو من بیش از سه بار خوندم امسال باوجود اینکه شاید صدبار خوندمش

ولی دوستش دارم و باعث میشه یه چیزهایی یادم نره!

بودجه خرید کتابمم افزایش دادم امسال.

بعد اینکه از طاقچه بی نهایت هم استفاده میکنم خیلی از کتابها رو

پادکست هم زیاد گوش کردم امسال بخصوص توی روزهای تعطیل ویا در حین پیاده رویم

که دیگه در حین پیاده روی چیزی گوش نمیکنم بخاطر اینکه میخوام فکرم کار کنه!

یه سری مهارتها تو حوزه توسعه فردی نیاز داشتم که هنوزم دارم یادشون میگیرم.

و بزرگترین هدف امسالم که زندگی توی لحظه حال و توسعه فردی وخودمراقبتی هست

واقعا اولویتم بوده.

خداروشکر برا ساعت بیداری مشکلم حل شده اما برای ساعت خواب همچنان مساله دارم اما بهتر شده

خوب من برم که امروز خداروشکر همه کارهام از صبح انجام دادم فقط مونده بود یادداشت هام که الان انجام شد

فعلا خداحافظ

 

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
Divine Girl

خدا رو شکر که به اهدافت رسیدی و امیدوارم فصل بعدی هم برات پر از موفقیت باشه عزیزم :)

منم به کلا دوتا هدف داشتم که به یکیش رسیدم و اونم آزادیم بود،  امیدوارم تو فصل بعدی دومی هم به ثمر بشینه

مرسی عزیزم
حتما حتما میرسی بهش
تازه اتفاقات هیجان انگیز بعدی در راهه واست
و برات آرزو میکنم نه تنها فصل بعدی بلکه همه فصلهای بعدی زندگیت پراز ثمر باشه برات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان