هیچ کس مارا برای خودمان نمیخواهد!

هیچ کس ما را برای خودمان نمیخواهد

سادگی می کند

کسی که تنهاییش را 

ارزان می فروشد.

من تازه فهمیدم 

هیچ چیز به اندازه 

دوست داشتن خودم 

خوشحالم نمی کند!

حبیب محبیان.

دیشب که نخوابیدم فکر کنم ساعت 7 صبح خوابم برد تا 12

عصر که ترجمه تموم شد فرستادم برای دوستم همون موقع

شروع کرد به خوندن قرار بود صبح جمعه بخونه که گفت جمعه نیستم

دیگه شروع کرد به خوندن هی از من تعریف میکرد

میگفت موجا میدونی حیف یکی به استعداد تو تو جایگاهی که باید نیست

من فکر میکردم شش ماه دیگه کیفیت کارت به امروز برسه

اما تو توی دوهفته اینطوری کیفیت کارت ارتقا دادی

واقعا هوش بالایی داری نکه دوستت باشم اینو بگم

به عنوان یه استاد که کارش اینه و تخصص کشف مهارته

میتونم بگم تو قطعا خیلی باهوش وبااستعدادی امیدوارم بتونم تا سه چهار ماه دیگه

یه کاری کنم تو جایگاه خودت قرار بگیری.

خوشحالم واقعا نتیجه کار خوب بوده!و دیگه هم نیازی به ویرایش نبود!

منم پریدم سرکوچه اولا نون بگیرم! مجبورا سه تا نون لواش گرفتم تا هفته اینده که برم نون بربری بخرم

گرد و غبار بدی هم بود

از سوپری هم بستنی سنتی خریدم

و اومدم خونه یه لیوان بزرگ شیرموز بستنی و ژله درست کردم و خوردم:)

برای جایزه کارم:)

همزمان دوستمم داشت ترجمه هارو میخوند. و پیام میداد و درمورد خودش میگفت و اوضاعش!

هردومون از یک رابطه طولانی اومدیم بیرون هردومون سگ دو میزنیم

بعد داشتیم از دایره دور برمون میگفتیم ودوستای مشترکتمون هممون دقیقا همین وضع رو داریم!

سعیده داره از ایران میره، فاند گرفته. براش خوشحالم

دیشب فقط تونستم اشپزخونه رو تمیز کنم، سه تا کابینت بالایی رو کلا تمیز کردم

خیلی خرده ریز بود باید ریخته میشد و بعدم جارو تمیز کاری گاز و...

بعدم شام درست کردم شد ساعت 11 

و فیلم فرشتگان و شیاطین رو دانلود کرده بودم قرار بود ببینمش

که دیدم و واقعا خوشم اومد

اگر مثل من به مساله ادیان و خدا و فسلفه علاقه دارید 

یک فیلم جذاب دارید

تقابل علم  ودین مساله اصلی فیلم و دنیای کاتولیک هست.

این فیلم یک سه گانه است! از ران هاوارد!(بعد از این باید رمز داوینچی و بعدش دوزخ رو ببنید)

که براساس کتاب دن براون نوشته شده!

شاید این نویسنده رو بشناسید کلا نویسنده معروفیه و جنجالی!

و کتابهایی که مینویسه لوکیشن هاش واقعی هست!

واقعا این داستان رو در فضای واتیکان نوشته!

من کتاب پیدایشش رو میخوام  به زبان اصلی بخونم(origin)

فضای فیلم عالیه اگر مثل من به ایتالیا و واتیکان علاقه مند باشید

این فیلم شما رو به جاهایی ممنوعه واتیکان میبره ومفت و مجانی کلی آثار هنری هم میبیند!

و صد البته با بازی تام هنکس دوست داشتنی 

که من از سن کم عاشقش بودم بخصوص با دیدن فیلم انجمن شاعران مرده!

احتمالا امروز هم بعد از کارهای خونه رمز داوینچی رو ببینم. 

بعد فیلم خوابم نبرد چون فیلم طولانی هم هست نزدیک به 2ساعت وخوردی

هیچ صحنه از نظر جنسی نداره میتونید راحت در جمع خانواده هم ببنید این فیلم رو ولی یه کوچولو صحنه خشن داره یه جاهایی که شاید مناسب سن زیر 18 نباشه!

تا فیلم تموم شد منم باحوصله یه جایی استاپ میکنم فیلم رو دوبار میبینم مثلا! که بهتر درکش کنم

دیگه شد ساعت 3 که فیلم تموم شد. 

بعدش خواستم بخوابم دیدم نه بهتر دوتا فیلم دیگه رو هم دانلود کنم و تااینها دانلود میشه

من چندتا مقاله بخونم!

بعد سالها شروع کردم به سرچ کردن و خوندن خیلی وقت بود تو رشته خودم مقاله علمی نخونده بودم بیشتر مقالاتی کاری میخونم. بهم نزدیکن رشته و کارم اما تو یک فیلد نیستند.

دیگه تا 7 صبح من داشتم میخوندم:( کرم بدی بود خلاصه

الانم صبحانه ام رو تازه خوردم و ناهارم ندارم وخونه هم داغونه:)

 

 

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
Divine Girl

نابغه ای دختر جون :)

عاح قلبم... من عاشششق دن براونم، همه ی کتاباشو خوندم ولی فقط فیلم رمز داوینچی رو دیدم که باعث شد دیگه سراغش نرم، حس می کنم ابهت و زیبایی نوشته های براون رو نابود می کنه...

بعد از دن براون سیدنی شلدون و جویی فیلدینگ نویسنده های محبوبم هستند که بهت پیشنهاد میدم کتاباشونو بخونی. 

آره منم خیلی دوسش دارم ، ولی خوب همیشه کتابهایی که از روشون فیلم ساخته میشه حذف صحنه های مهم و تحریف زیاد دارن! و همیشه کتابها بهتر ازفیلم ها هستند
من ولی دوسش داشتم شاید چون قبلش فرشته ها و شیاطین رو ندیدی!
چون این سه گانه رو باید به ترتیب ببینی
حتما مرسی از معرفیت:)

بهی ستوده

امیدوارم روز به روز تو کارت موفق تر بشی

از این فیلم ها که گفتی من فقط راز داوینچی رو دیدم

البته کتابش رو بیشتر دوست داشتم تا فیلم 

مرسی عزیزم
منم برا بهترین ها رو میخوام بهی عزیزم
والا من استادم چون هم دکترای علوم دینی داره هم دکترای فلسفه
خیلی دنبال این چیزهاست
بعد بهم گفت میخوای ببینی به ترتیب نگاه کن منم که الان دوگانه رو دیدم یکیش مونده که دوزخ، و درک خوبی از مسیحت و رازهای پشت پرده رو متوجه شدم
آره کتابش جذابتره
روند حادثه ها تو فیلم خیلی تندتره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان