صفحات صبحگاهی

از امروز صفحات صبحگاهی مینویسم 

توی کتاب راه هنرمند که بهتون گفتم با یه گروهی از دوستام شروعش کردیم 

هر هفته یه فصلشو رو میخونیم و توی زوم درباره اش جلسه میذاریم و بهم ایده میدیم!

یکی از نکات مفید از این کتاب نوشتن سه صفحه صحبگاهی روزانه است!

که من از امروز شروع کردم، ایده خاصی نیاز نداره فقط به محض بیداری هرچی اومد به ذهنت رو بدون برداشتن دستت از روی صفحه مینویسی هرچی اصلا جلو افکارتون نگیرید.

من که امروز انجامش دادم و ذهنم کامل خالی شد.

یه دفترم گذاشتم برای شب که قبلا من خودم مینوشتم هرشب در حد یه صفحه توی دفترچه یادداشت

امروز ددلاین ترجمه های دوستمه، که ترجمه ها کامل شدن مونده ادیتش که صبح زود پیام داده بود

بیا باهم بخونیمش گفتم بذار عصر.

 امروز خوب روز خوب وبزرگی بود برای من چونکه اون کنفرانس داخل سازمانی که پیشنهاد دادم

تبدیل شد به یک وبینار عمومی!

و بنر و همه چی هم عالی بود! و بدون اینکه من بخوام به محضی که بنر روگذاشتم گروه، دوسه تا از اساتیدم گفتم ما شرکت میکنیم براتم تبلیغ میکنیم!

اون دوستمم که هیات علمی بود و کله گنده گذاشت توی کانالهاشون!

بعد خودم استوری نکرده دیده چقد از دوستا و فامیل و همکارا شروع کردن به استوری و تبلیغ و تبریک:)

خوشحالم واقعا و این قدم اوله:) و روزهای بزرگ و سختی در پیشه:) برام دعا کنید.

 

-------------

ایقدی این پست رو در تایم طولانی نوشتم که خودم نفهمیدم چی گفتم از صبح صفحه باز بود جلوم و همزمان داشتم با هزار نفر حرف میزدم:)

مشاور قبلیم بهم پیام تبریک داد بابت وبینار بعد میگه موجا؟

خیلی لاغر شدی الان چند کیلو شدی؟ خوب چون پزشک هم هست براش مهم بود که من خیلی لاغر نشده باشم

و سلامتیم حفظ بشه 

میگه خوشتیپ تر هم شدی

و نکته جالب اینکه چندین نفر بهم پیام دادن همینو گفتن!

که لاغر شدی خیلی لاغرشدی بااینکه عکس پروفایلم فقط از صورت و گردن هست 

ولی گویا لاغریم از صورتم به چشم میاد:)

میگه با کسی آشنا نشدی؟

میگم نه

میگه معیارهات چیه؟

یه سری معیار براش نوشتم

گفتم فعلا اینا به نظرم میرسه

میگه معیارهات خیلی زیادن:)))))

میگم خوب اگر مثلا طرف متاهل باشه 

اون شرط تعهد و وفاداری که من گذاشتم رو رسما به فااااااااا....* میده که

منو وارد چالشهای فرهنگی و اجتماعی و عرفی بدی میکنه 

پس توی دوستی هم متعهد بودن مهمه!

در خصوص هدف و انگیزه و تحصیلات

اخه اگه طرف هدف و انگیزه نداشته باشه که مریضه روحیه

مگه من قرار مریض داری کنم؟

من کیفیت اون آدم برام مهمه انگیزه و هدفش مهمه

از رابطه با خودم زندگیش اینکه با خودش چند چنده؟

وقتی طرف ندونه با خودش چندچنده از زندگی چی میخواد به چه درد حتی دوستی میخوره؟

شرط بعدی که براش سوال شد این بود 

چرا شغل و تحصیلاتش واست مهمه؟

والا نوع شغلش اهمیتی نداره جز اینکه شرایط اجتماعی مارو شغلمون خیلی توش تاثیر داره

اینکه با کیا رفت و امد کاری داریم اصلا فیلد کاریمون کجاست؟ کجای رشته خودمون مشغول کاریم؟

لوولمون چنده؟چقد اخلاقیات در شغلمون مهمه؟ تو وقتی میگی طرف پولدار باشه قاچاقچی پولدار نزول خور پولدارم جز ایناست اما وقتی میگی اخلاقیات! قشنگ یه خط میکشی رو هر نوع پولداری!

اینها برام مهمه چون بخش اعظیمی از کسانی که دیدم تحصیلات نداشتن شغل خوبی داشتن

از نظر فکری با من حداقل متفاوت بودن مثلا یک مثالش توسعه فردی براشون واژه ای مسخره است!

من اینو تعمیم نمیدم به همه کسایی که زیر دیپلمن! فقط دارم میگم زیاد دیدم!

مثلا کتابی که من دارم میخونم لزوما نباید مورد علاقه طرف مقابلم نباشه و اما این لازمه که کتاب خوندن من

براش مسخره نباشه!

بعد میگه همه حرفات متین و درسته ولی اینا معیار ازدواج

میگم خوب من ادم رابطه های کوتاه مدت نیستم اولا اگرم باشم باز با خواسته خودم

و اینکه باز این معیارها برام مهمن که با آدم باکیفیتی مرتبط باشم! حتی کوتاه!

 

 

 

 

 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان