خرداد نوشت:)

خوب خرداد گرم و زیبا هم از راه رسید

تو نیمه اول خرداد تولد داداش سومی و دخترشه و من بسی خوشحالم و میخوام براشون تولد بگیرم

خانم خانمها که سفارش کادوش رو هم داده و گفته باید خودمو ببری بخرمش:) یعنی تااین حد ایشون مقتدر تشریف دارن! جالبه اول میگه سه تا ژل اسلایم میخوام بسمه با کیک و...

بعد دوباره میگه نه میشه شش تا ژل اسلایم بخری واسم؟

بعد باز میگه میشه یه جعبه بخری:)))))))))

من هرسری تولدش هست برای داداششم یه کادوی کوچیک میگیرم و برعکس هرسری

تولد برادرش هست برای اینم یه کادو کوچیک میگیرم که دوتایی خوشحال باشن بچها کادو دوست دارن

یه فکرایی توی سرمه

برای باغ مامان، هرچند الان دیگه باغ داداشه، و دادش به داداش کوچیکه و ثبت وسند هم کردن

مبارکش باشه

ولی خوب من براش برنامه دارم که یه گلخونه توش زده بشه هرچند خیلی بزرگ نیست ولی خوب

باغ خاله هم دیوار به دیوارشه و میشه از اونم استفاده کرد البته اونم داده به پسر کوچیکش که با ما

خیلی خوبه .

باید یکم درباره مطالعه کنم

امروز مدیر یه قسمتی از شعبه مرکزی تعدیل نیرو شد!!

فکر کن از مدیر شروع کردن، البته منکه شک کردم آخه در این موارد

میان اول از نیرو تازه کار شروع میکنن حالا اینها چه مساله ای باهم داشتن خدا داند

دختره هم نامردی نکرده بود نامه اداری فرستاده بود توی گروه همکاران

علت اخراج هم نوشته بود به علت مشکلات اقتصادی شرکت!

بعد با همکارم که تلفنی حرف زدیم اونم نظر منو داشت که ایشون چرا؟

حتما مشکلی بوده وگرنه از کوچیکترها شروع میکردن

دیگه خلاصه یه استرسی هم اول صبح به ما دادن!

 یکم شرایط منم سخت میشه برای دور کاری اصلا اینها تو کتشون نمیره دور کاری!

منتظر الف هستم ببینم چه میکنه در نهایت که من خودم رفتنیم از این شرکت

هی خودمو دلداری میدم که تو که حقوق این ماهت و ماه آیندت رو هم داری پس نگران چیزی نباش

ان شالله کارهای الف خوب پیش بره!

پریشب باز داشت از عشق و عاشقی میگفت

بهش گفتم که ببین من خاطره بدی از مرحوم و عشق و عاشقی دارم

واصلا دوست ندارم در این مورد حرف بزنیم

یه موسیقی از همایون فرستاد عاشق همایونه، گفت لطفا اینو گوش بده و...

بعد در لفافه بالاخره بهش گفتم من نمیام تهران علتشم بخاطر مرحومه!

گفت خاطرات خوب میسازیم! گفتم فعلا آمادگیش رو ندارم!

دیروز با دوستم صحبت کردم که تو رشته خودش شماره یک کشوره و داره کلی مشهور میشه

همیشه نظرش رو قبول دارم برای موارد شغلی و حرفه ای

گفتش تصمیم تو برای رفتن درسته یکم پلنم رو باهم چک کردیم

و یه سری مواردی بهش اضافه کردیم یه سری هم ازش کم کردیم

امیدوارم خوب پیش برم،

هرچند اکثر تصمیمات ما تو کشور  تحت تاثیر سیاست و اقتصاد تغییر مسیر میده!

خلاصه دعا کنید که شرایط خوب پیش بره!

از این هفته کلاس زبان دو جلسه ای میشه ببینم استاد کی خبرم میکنه جا خالی اول هفته پیدا میکنه یا نه!

خوب من برم به درسها و کارهام برسم امروز و فردا و پس فردا هم عصرها سه ساعت برامون کلاس گذاشته شرکت.

امیدوارم این ماه براتون سرشار از خوبی و شادی و آرامش و موفقیت باشه.

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
Divine Girl

امیدوارم شرایطت خوب پیش بره و برنامه هات دونه دونه تیک بخوره

مرسی عزیزم مرسی از دعای خیرت، همچنین برای شما عزیزم

بهی ستوده

تولدشون مبارک باشه

کادو ها هم مبارک

دست عمه خانم درد نکنه واقعا

 

امیدوارم همه چیز مطابق با میلت جلو بره دختر جان

 

درسته با مرحوم خاطره داری از تهران

اما خوب به تهران اومدن فکر کن

یعنی فقط بخاطر این موضوع ردش نکن

مرسی بهی جونم
فدات عزیزم
توکل به خدا ان شالله همه چی به میل هممون پیش بره روزگار سختی
فکر کردم خیلی دیدم من اعصاب ترافیکش و افسردگیش و موجی که داره تورو باخودش میبره توی این شهر رو ندارم
من از مترو استفاده نمیکردم بهی تمام اون چند سال شاید دوسه ماهی یکبار اونم بخاطر دوستی که همرام بود و اولویتش مترو بود از مترو استفاده میکردم از انقلاب تا میدون جهاد پیاده میومدم بعد کار اما متنفر بودم از چهرهای افسرده مترو، تلاشهای بیهوده مردم، پیرمرد دست فروش
من آدم محکمی نبودم برای دیدن این همه رنج توی جامعه.
شلوغیش رو دوست نداشتم اینکه نمیشد به هیچ کس اعتماد کرد اینکه اگر اعتماد میکردی ضربه میخوردی
خاله زنک بازی های محیط کار
یادمه روزی که رفتم کیسون مصاحبه و اون دبدبه و کبکبه رو که دیدم گفتم دیگه این آخرش یه چند روزی رفتم دیدم همه جا همینه،
من بخاطر روحیاتم خیلی شهر شیراز رو دوست دارم به نوعی اکثر فامیل اونجا خونه دارن و نزدیک به ماست
و اینکه مردم خوب و بافرهنگی داره اونقدری شلوغ نیس که آزارت بده، همه امکاناتی هم داره
متروش رو هم دوست داشتم چون خیلی با فرهنگ و اصولی بود بلیط کاغذی هم نمیفروشن! این خیلی جالب بود تمیز بودنش و فرهنگشون
بجز پارسال که کرونا اومد و من فقط گذری رفتم شیراز حتما سالی یکبار میرم شیراز و میگردم. و دوست دارمش.
تا قبل اینکه کار رفتنم درست بشه دوست دارم شیراز باشم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان