گر گریزی بر امید راحتی ***ز آن طرف هم پیشت آید آفتی

امروز مجموعا اتفاقای افتاد که به مساله پذیرش و جلوگیری از فاجعه سازی از مسائل روزمره داشتم فکر میکردم.

همکارم زنگ زدبا یه لحن ناراحت و مضطرب البته بیشتر مضطرب بود تا ناراحت،

وقتی حرفاش زد من شوکه بودم یعنی اصلا انتظار نداشت

قرار شد من زنگ بزنم مدیرم ببینم قضیه چیه

اونم یه مسائلی مطرح کرد باهم یه توافقاتی داشتیم

بعد من زنگ زدم همکارم گفتم اینطوری پیش رفت قضیه!

خوب موضوع ناراحت کننده ای بود واسم!

من هم واقعا غمگین شدم عمیقا هم غمگین شدم که چرا

این مسائل الان مطرح میشه و در واقع خلاف قول وقرار های اولیه ماست!

اما من خیلی منطقی و صبورانه موضوع رو پیش گرفتم هر چند بعدش واقعا عصبانی شدم.

پیام دادم به  آقای الف، که این اینطوری گفته خوب چرا با من رودربایسی داره مدیرم؟

شخصیتش کلا اینطوری یا با من اینطوری؟

زنگ زد حرف زدیم یه جوری حرف زدم متوجه ناراحتیم نشه

یه حرفای امیدبخشی زدیم یکم از پلنش گفت و... و اینکه من کم کم باید خودمو برای استعفا از اونجا

آماده کنم و برنامه تیم رو بچینیم ولی واقعا من فعلا توان اینو ندارم کار خاصی کنم.

همینی که هست خوبه باهمین سرعت حوصله چالش جدید ندارم

دلم چینی شکسته است... خدایا خودت با طلا بند بزن به این شکستگی ها.....

شما هم وقتی پریود هستید سیاه چاله روحتون فعال میشه؟

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
بهی ستوده

شرایط کاری الان خیلی سخت شده به نظرم انگار استرس تپ همه چیز هست

نه من تغییر خاصی نمی کنم تو این دوران

یعنی همین که درد جسمی نداشته باشم رو ابر ها هستم:)))

اره دقیقا شرایط کاری سخت شده، بخوایم دقت کنیم کرونا یه جورایی سراسر دنیا همه چی رو سخت کرده اما برا کشور ما بدتر شده.
خوشبحالت ان شالله که هیچ وقت هم تجربه بدی در این دوران نداشته باشی
من از یک هفته قبلش که کلا از نظرروحی حالم وحشتناک بد میشه اما جسمی مساله زیادی جز دلدرد کمی همون روز اول ندارم.
میگن چون پروژسترونت بالاست تجربه پی ام اس اینطوری داری.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان