در وجودم جز تو ای خوش‌کام نیست

هر که رنجی دید گنجی شد پدید

هر که جدی کرد در جدی رسید

 

 

چطورین؟

من خوبم شکر، سعیم لذت بردن از خودم در کنار خودم و لذت بردن از زندگی هست.

چندروزی هست فهمیدم رقص بهم حال خوبی میده یه جور رهایی و سبکی خاصی به آدم میده بخصوص وقتی اول صبح بجای ورزش ازش استفاده میکنم، تا پایان روز حال بهتری دارم، یه سری آهنگ های خزو خیل دهه شصتی دارم ایقدی اینا منو میخندونه و هم بهم انرژی میده و منو به رقص وا میداره که اصن یه وضی:))

 

چند وقت پیش حدود یک ماه پیش الف بهم زنگ زد، گفت فکر میکنی کجام؟

گفتم چه میدونم تو خیابونی دیگه صدا ماشین میاد،

گفت روبه رو برج میلادم با علی، علی دوستشه و ادم خفنی توبازار سرمایه است،

حالا جالبه چند روز قبل این قضیه  من یه استوری گذاشته بودم  توی  وتس اپ، این علی خان اومد ریپلای زد

و شروع کرد حرف زدن که کجایی الان و کجامشغولی و...

یه جورای ول کن نبود سوالات عجیب غریب میپرسید که متاهلی یا مجرد و... منم پیچوندمش

بعد دوساعت چت کردن تازه تونست از حرفام دربیاره من مجردم و...وبعدم گفت میای باما کار کنی؟که گفتم فعلا مشغولم

حالا این بماند، گفت که من با علی هستم و من استعفا دادم!! من اصن وا رفتم، یعنی چی خوب؟

استعفا؟ تو؟ چرا آخه؟

میدونستم یکم درگیری داره سرکار با چند از مراجعه کننده ها و

فیلم دعوای لفظی یکشون رو هم قبلا برام فرستاده بود

اما فکر نمیکردم استعفا بده که داد. و الان بیکار تشریف دارن

اونقدری من در جوابش شوکه بودم که برگشت گفت توروخدا زهرا تاییدم کن

نگو چرا چی شد و....

گفتم والا هرچی خیره، چی بگم بهت آخه. ان شالله داری میری بالاتر و از محل امنت  داری دور میشی.

بعدم گفتم خوب با علی یه صحبتی بکن، گفت اره یه پیشنهاد هایی بهم داده و ... گفتم اتفاقا چند روز پیشا به من پیام داد و بهم پیشنهاد کار داد، گفت خودم پیشش بودم کنارش نشسته بودم!! فهمیدم ایقدی الف از من تعریف کرده که دوستش کنجکاو شده واینطوری گیر داده به من.

 

فعلا که الف جایی مشغول نشده و فکرای بزرگی داره پیشنهاد کاری که زیاد داره ولی میخواد خودش

کار فرما باشه و سختم هست کسی که ده سال مدیر، بره جایی کارمند بشه یا مدیر بخش بشه و...

 گفت من روی تو حساب کردما، هرجایی برم باید توی تیم من باشی

گفتم باشه. فعلا که اینجا مشغولم کارت راه افتاد بهم یه ندا بده میام.

ولی شرطم اینه دور کار باشم!

آقای ی هم استخدام شد یه بانک خفن تر از بانک قبلیش و خداروشکر مشغوله.

  البته با دوتاشون ارتباطی ندارم فقط کاری داشته باشن و زنگ بزنن یا پیامی بدن حالی بپرسن که من جوابی بدم.

 

 

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
بهی ستوده

موجا من به شدت از گربه سیاه می ترسم

الان هم زبون بند اومده:))

 

رقص خیلی خوبه

جای منم برقص خواهر

 

 

وای عزیزم نمیدونستم فوبیای گربه سیاه داری:(( فکر کردم فقط فوبیای سگ داری.
خوبه که عکس نقاشیم تو ادامه مطلب نه روی صفحه اصلی و دیگه نمیبینش:((
حتما عزیزم حتما:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان