پست دوم

سلام وصدسلام به چندتا دوستی که بهشون آدرس وبلاگ رو دادم، شماها به اندازه انگشت های دستم هم نمیشید و دلیل داشتم که فقط آدرسم رو به شما چند نفر دادم.

راستش برای تعریف کردن حرف زیاد و ممکنه خیلی داستان شیرینی هم نباشه. اما سعی میکنم یه مقداریش تعریف کنم و سانسور کنم قسمتهای دردناکش رو.

 همه چی سیاه و تاریک بود برام، اگر بگم چندتا روانشناس و روانپرشک رو من کار میکردن شوکه می شید حدود 6 نفر همزمان تیم شده بودن که بتونن حال منو فقط به شرایط عادی برسونن، در نهایت دیدم اینطوری نمیشه همه مشاورها گذاشتم کنار و تصمیم گرفتم خودم از پس این موضوع بربیام، و فقط دوستم که استاد TA من بود فقط با اون مرتبط باشم و همچنان کلاس داشته باشم که کلاسها از وسط اسفند تعطیل شد تا دقیقا 23 فروردین.

 

و عملا کسی در دنیای من نبود، داداش هم حس کرده من حوصله ندارم فقط یکی دوبار اومد دیدنم و یا من ومیبرد بیرون ولی کلا مزاحمم نمیشد.

 

و من بودم وتنهایی و تاریکی دنبال نور بودم، نوری که به قول مولانا از بین این درد ها وزخمها قلبم رو روشن کنه،و حالم خوب کنه....

سعی میکردم به صدای درونم گوش کنم اون کودک آسیب دیده رو نیازهاش رو بشنوم، بعد سالها صداش رو شنیدم و درخواستهاش دارن کم کم میان، اگر بهتون بگم من هیچ استعدادی در نقاشی ندارم ونداشتم واقعا، و یادمه بالاترین نمره نقاشی هام 16 بوده تاالان در این حد داغون و فقط تو کارنامه پایان ثلث بخاطر اینکه دانش آموز زرنگی  بودم بقیه درسهام 20 بود نقاشی هم نمره 20 میدادن.

 

شروع کردم به نقاشی کشیدن و نقاشی های خوبی در سبک کوبیسم میکشم که متعجب میشن همه. مشاورم میگه تو باید این رشته رو ادامه بدی فقط کافیه 6 ماه دوره ببینی یه نقاش خوب میشی، ولی نمیخوام اینکارو کنم و این کار فقط دلی هست حالا عکس دوسه نقاشی هام براتون میذارم بعدا.

سعی میکنم هرروز یه چیزی خلق کنم، 6 تایی گل خریدم آوردم گذاشتم تو اتاق خوب و دوستشون دارم وهرروز بهشون میرسم.

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
فاطمه .ح

سلام. خوش برگشتی

حتما عکس بذار خیلی مشتاق شدم ببینم! از کوبیسم فوق العاده خوشم میاد :3>

مرسی فاطمه جون
حتما عزیزم فردا میذارمشون برات

بهی ستوده

میدونی احساسات آدم ها با نقاشی بیرون ریخته میشه

اتفاقا چه روش خوبی

چرا نمی خوای ادامه بدی؟

آره عزیزم دقیقا یکی از تمرینات تی ای من همینه نقاشی که احساساتم نشون داده بشه
نمیخوام به صورت حرفه ای دنبالش کنم حداقل الان، چون درگیر زبان و درسهای تخصصی خودمم، و باعث میشه کلا فیلد کاریم ودرسیم عوض بشه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان