یک روز دلبر بارونی!

دیروز که خیلی سخت گذشت:(

تا اخرین لحظه ای که خوابم برد هم پای سیستم بودم

تندتند غذا درست کردم 

بعد اجی خانم زنگ زد ااا من این مدارک باید برگردونم و وقت نمیشه بیام پیشت دیگه

 به همین راحتی!

یعنی کارد میزدی به من ...

هیچی دیگه نشستم پای کارام تا ساعت 12 شب

البته کلاس هم رفتم

این وسط هم میم فکر میکرد اجی اومده 

چندتا پیام داد از جمله رسیدنش اطلاع داد

بعد اینکه من کلاس رسیدم رو پرسید

من از دست میم هم عصبی بودم

که چرا پیشنهاد نداد بیاد منو ببره کلاس

نگو فکر میکرد اجی مونده 

درصورتی که ازم پرسید من گفتم یه سری مدارک باید میبرد برای همین برگشت!

ایشون فکر میکرد منظور من اینه مدارک رو برده ودوباره برگشته شب پیش من!

بعد تو همین حین از اونورم اجی سامی رو هوول میکنه بیا ترمینال دنبالم 

داداش هم عجله ای میره کیف مدارک و دوتا گوشیش گم میکنه 

اول روشن بود بعدش خاموش شد معلوم کسی دیده و برداشته 

اعصابم خراب شد ایفون 12 بود 

یعنی این اجی گاهی اوقات ایقدی ادم بی ملاحظه و طلبکاری که همه رو به چاه می اندازه سر راحتی خودش

خوب لامصب اسنپ میگرفتی 

میم زنگ زده عذر خواهی 

گفتم فایده نداره من امروزروزسختی داشتم بذار فقط با یه دعوا رو تو خالی کنم 

گفت باشه  

اما در نهایت همش جا خالی میداد نشد یه دعوا کنیم جیگرمون حال بیاد:(

بچه اصلا دعوایی نیست

گفتم ولی یادم نمیره 

سه تااز کارام موند

که گذاشتم علاوه بر کارای امروز اونم انجام بدم چون کلاس زبان ندارم امروز 

خیلی کمبود خواب دارم ولی چه کنم مجبوریم دیگه بااین روش ادامه بدیم 

الان مشکل خواب ندارم خداروشکر

مساله تایم کم دارم برای خواب

صبحم که زود بیدارشدم 

و رفتم باشگاه تو این بارون زیبا و دلبر

امروز برنامه لگ دی بود

مربیم چون یار تمرینی هم هستیم 

برنامه رو سنگین سنگین نوشته و اکثر برنامه ام رو سوپر ست های سه تایی و چهارتایی هست که اینطوری رسما نابود میشم

در هرست میشه حدود 50 حرکت مثلا از یک تمرین 

ولی خوشم اومد با وجود سنگینی برنامه ام و اینکه واقعا سنگین زدم 

اما تو رختکن به مربی گفتم اولین روزی تو لگ دی که من با وجود سنگین تمرین کردم سرحالم 

و یه مقاله خوندم میگه بعد ورزش شمانباید حالتون بد یا حس خستگی داشته باشی

اگر بعد تمرین احساس نشاط کردی یعنی تمرینت برای بدنت درست طراحی شده 

ناهار که دارم خداروشکر اومدم دوش گرفتم و میان وعده تمرینم رو نوش جان کردم

و دیگه نشستم پای کارام 

باید حتما امروز تمومشون کنم

برنامتون برای ولنتاین چیه؟

منکه هرسال واسه خودم یه کادویی چیزی میخرم 

امسال میخوام گل بخرم فقط

چون وقت نمیشه برم بازار خیلی هم جیبم وضعیتش مناسب نیست

دیگه میذارم روبه رو اموزشگاه زبانمون یه گل فروشی هست که همیشه ازش گل میخرم برای خودم گل بخرم

خیلی هم واسم مهم نیست میم اقدامی کنه و کادو بخره یا نخره

اگر هم کادو داد بعدا من یه چیزی میخرم براش

من تاالان تو رابطمون هزینه انچنانی نداشتم براش یعنی بیرون که نمیتونیم بریم 

که بریم رستوران و...

کارای هزینه بر هم نمیندازم گردنش

چون علاقه ای ندارم در مورد مسائل مالی اول رابطه درگیر شم 

خودم از پس خودم و زندگیم برمیام و کاملا مستقلم 

ولی اگر اون دلش بخواد و کادویی بخره و... 

من با کمال میل میپذیرم .

خوب من برم که خیلی شلوغم مراقب خودتون باشید.

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان