نوسان برق!

دیشب حس کردم دوبار کولر خاموش شد

و نوسان برق داشتیم 

مشکل اساسی داره برق خونه و هرکسی ام اوردم نتونست درستش کنه

تنها راه باقی مونده اینه یکی دوتومن دیگه پیاده شم علاوه بر همه ی هزینه هایی که کردم

که محافظ بذارم رو خود کنتور ویه سری ابزار نصب میکنن که جلوی نوسان رو بگیره

سال پر چالشی بوده برای من و پر از اضطراب

دییشب ساعت 10 رییس پیام داده سلام چطوری خانم موجا فلان کن و بهمان کن

گفتم این بوده دبی نمیذاره ما بخوابیم دیگه 

گفتم من جمعه ام هست و تعطیلم!

و میخواستم به مغزم استراحت بدم گفت اخه اینم بیات میشه اگر انجامش ندی و....

منم یکیش رو انجام دادم فرستادم و گوشی رو خاموش کردم و دوازده خوابیدم 

صبح که بیدار شدم دیدیم کلی پیام دیگه داده گفته این خیلی خوبه و ...

بیا بقیه رو هم انجام بده 

که بنده در خواب بودم دیگه:))بشینم واسش انجامشون بدم که الان صداش درمیاد

کلا دیشب اضطراب برق رو داشتم که به کولر اسیب وارد کنه 

ولی خسته و کوفته بودم 

و خوابم برد 

عادت قشنگی که پیدا کردم در یک ماه اخیر من هرشب مدیتیشن کردم و خوابدم 

وفکر میکنم بخاطر همینه درصد بی خوابی و کم خوابیم کم شده. 

الهی به امید تو بریم کرکره کارو بکشیم بالا

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان