کلافه!!

امروز گرما رو مغزم اثر گذاشته بود

یعنی ازیه ساعتی که اوج کارمه من دیگه کم اورده بودم

و جلسه مهمی هم داشتیم با رییس و چند نفر دیگه

قشنگ اواخر جلسه نزدیک بود تر بزنم!  و رییس کلا متوجه شد که من امروز قاطیم کار امروز رو هم اماده نکرده بودم یعنی تموم نشد و ماون اومد کلا جمع کرد همه چی رو

و ازم حمایت خوبی کرد مرسی حسن جان:))

بسکه درگیر حاشیه شدم مرض کمال گرایی!

رفتم بیرون یکم قدم زدم اطراف خونه و هندونه خریدم و اومدم خونه

8ام تولد دختر دایی

و منو لیلا فردا باید بریم خرید و.... 

نمیدونم فردا هم تغییر و تحولات شرکت هست و کلا برنامه تحولیشون تا فرداشب ادامه داره!

تازه متوجه شدم برای منی که گرمایی هستم چقد گرما میتونه کلافه کننده باشه و راندمان منو پایین بیاره!

حالا رییس ازم خواسته تاامشب کارو تموم کنم 

موندم واقعا با سردرد

ولی دارم روش کار میکنم

ایلان عزیز هم که توییتر رو خرید نوش جونش

ببینیم ازادی بیان بعد اومدن ایلان به کجا میرسه 

و رسما ایلان جان بااین کارش رهبر کره زمین شده!

جدیدا دارم بهش علاقه مند میشم:)))))

کلاس رو پیچوندم! رفتم سرکلاس بعد ده مین لفت دادم بعدا به استاد میگم نت نداشتم:) 

به حسن پیام دادم تشکر کردم:) حسن همون ماونمونه

بعد همیشه منو عزیز صدا میزنه:) میگه خانم موجای عزیز همیشه همینطوری

بعد امروز که ازش تشکر کردم میگه من نمیدونستم توی جلسه هستی 

وقتی بعد از اظهار نظر من نظر خودتو بیان کردی گفتم وا این کیه دیگه؟

خانم فلانی که نیست چون اون ایقدی بجا و سنجیده و شمرده صحبت نمیکنه

ببینم کیه اخه 

دیدم ااا شمایی 

بعد جالبه وقتی من نظرمو بیان کردم بعد برگشت گفت دوستان خوشحالم صدای خانم موجای عزیز میشنوم و نظر خوبشون مطرح کردن

این ماونمون یکی از بهترین هاست تو حوزه کسب و کار مدیریت منابع انسانی یعنی کلی مقاله و کار علمی داره تو این زمینه و از خفنهای ایرانه

این کپل گفت بعد من رفتم سرچ کردم دیدم اووههه چه رزومه  خفنی داره

خلاصه خوشش اومد ازش تشکر کردم و تااین حد قدردانم.

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان