مهمونی امشب!

داداش اومد و زنگ زد بیا بریم پیش مامان اینا 

ولی منکه نمیتونم؟

زشتم هست مهمونی رو کنسل کنم

دیگه هیچی دیگه نمیرم باهاش 

و فردا خودشو میبینم شام دعوتش میکنم

کلی کار دارم از تمام لیستم فقط کیک رو پختم و تزیین کردم رفت تو یخچال

یعنی دیشب یه کیک شکلاتی قابلمه ای درست کردم تو تستر پفش کمتر میشه به نظرم

و تو قابلمه عالی شد نمیخواستم خیلی شیرین باشه

وهمینطورم شد 

گذاشتم یخچال ودیشبم گانالش درست کردم 

و اینم رفت یخچال و منم خسته و کوفته بودم شدید

اما در حین خستگی زیاد من بدنم هایپر میشه نشون به این نشون که من تا نصف شب بیدار بودم

الان لیست نوشتم که چه باید انجام بدم تو خونه؟

برنج رو خیس کردم و صبونه خوردم

و کیک هم با تاپینگ موز وگردو و گاناش خامه کشی کردم و بعدم خرده کیک و رنده شکلات تخته ای سفید و تلخ، و توت فرنگی تزیین کردم

حس خوبی داشت کیک درست کردن برای تولد خودم:)))

نه ایرانسل عن نه اون همراه اول بی شرف هیچ کدوم تبریک نگفتن:) فقط کمیته امداد تبریک گفت چون تو طرح محسنین بچه دارم:)

اه بانک ها هم دارن بهم تبریک میگن:))))

دیشب خواب زنیکه رو دیدم 

وای چقد تو خواب جوابش رو دادم قشنگ خالی شدم 

برگشتم بهش گفتم تو ایقد بی ارزشی که ما فراموشت کردیم ماازت گشتیم 

ما نخواستیمت دیگه ما حتی وقتی اسمت میادگوشامون میگیریم که نشنویم اسمتو!

تااین حد لیاقت مارو نداشتی ونداری دیگه که دور انداختیمت. 

وخوشحالیم که دیگه توزندگیمون نیستی بخاطر داداشم مجبور به تحملت نیستیم

یاد داداش خفه ام کرده بود دیشب

همیشه شبهای قدر نونواهای شهر رو میخرید و صلواتی میکرد اون شب

عادت قشنگیه خیلی دوست داشتم میتونستم امسال اینکارو کنم براش

ولی جیبم خالی سر کولر

نمیدونم شاید به اندازه توان نونوایی دم خونه رو خریدم صلواتی کردم.

باید ازشون بپرسم هزینه اش چقدر میشه؟

یه چیزی که ذهنم رو درگیر کرده اینه مردم شاخث فلاکت رو ازش جوک میسازن

شاخص فلاکت فقط معنای فقیرتر شدن جامعه نمیده هممون میدونیم فقر ریشه خیلی از بزهکاری ها و ناامنی هاست

در تعریف این شاخص جهانی اگر دقت کنید منظور فقط فقر نیست منظور اینه امنیت کاهش پیدا کرده و بذهکاری و ناامنی و... افزایش

مردم کارشون به دزدیدن تابلو راهنمایی رسیده!

بعد همون مسوول عزیز زن و بچه اش لاکچری میرن ترکیه سیسمونی بخرن! مردمی که تو پول دارو .... موندن

راستش این فقط نماینده یک شخص وسبک زندگیش نیست

به نظرم نماینده ای از دروغها وفریبهاست و مشخص کننده سبک یک بخشی از جامعه است که نونشون توشعاره و هیجانی کردن مردم!

امیدوارم واقعا شرایط یه تحولی پیدا کنه من خودم یه نفرم چقدر مشکل و دودوتا و چهارتا دارم 

بعد مقایسه یه مهمونی ساده دادن با یه مدل غذا الان چقدره؟ 

من پارسال میتونستم یه مهمونی 4 نفره بگیرم 100 تومنم نشه 

الان فقط مرغش صد تومن شد باقیش بماند! یعنی یه مهمونی ساده افطاری یه مدل غذا هیچ هیچی نشه میشه 500 تومن برا 4 نفر.

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان