پایان سفر این روزها...

خوب من برگشتم و سفر به پایان رسید

دیشب یکی از بهترین شبهای زندگیم بود

که من خانواده رو دور هم جمع کردم و پیشاپیش یلدا گرفتم

از شب قبلش  بگم که کیک ها رو پختم و دیگه در نهایت ساعت 2 اینا خوابیدم

صبحم همه وسایل تزیین کیک مثل خامه و شکلات تخته ای ماسوره خامه و

...

رو همه رو آماده کردم

که با خودم ببرم واونجا تزیین کنم کیک ها رو هم حمل کیک اینطوری اسونتر میشد برامون

هم اینکه خراب نمیشد

کیک شکلاتی رو که با فیلینگ گردو و سس شکلاتی که خودم درست میکنم وخامه تزیین کردم

کیک هویج رو هم با خامه سفید و نارنجی تزیین کردم خیلی مزه خوبی میداد

ژله ها هم تا برسیم چون هوا یخ بودکلا مه بود اصلا خراب نشدن

من هم پف پفی درست کردم هم ژله یلدایی ساده 

آجی هم برا شام مرغ شکم پر و لوبیا پلو درست کرده که هردوغذاش عالی بود

دیگه دورهمی خیلی خوش گذشت ولی جای یه عزیزی خیلی خالی بود و اون توقلبم جاش همیشه هست 

هیچ وقت فراموشش نمیکنیم و یادش همیشه باماست

امروزم که رفتیم خونه قدیمی و من یه عالمه ماهی سرخ کردم 

شکم پر کردم 

دستام چندجاش سوخته:((

چون امروز اجی سرکار بود همه چی رو اماده کرده بود

ولی خوب من باید غذا درست میکردم

غذاهای امروز و دورهمی هم خوب وباکیفیت بود

و به جز اینکه من دوباره کمرم خشکی زده و میسوزه 

و من به هوای شهرمون یکم حساسیت دارم

همه چی خوبه 

عروسی برادرزاده ام ان شالله اخرای بهمن هست و توی مجلس دیشب صحبتش بود

و من الان تو فکر لباس و....ام

هزینه ها رو حساب کردم یه چیز ساده و خیلی بدون تجمل من بخوام دوسه تا لباس بخرم

و ارایشگاه برم و کادو بدم میشه 30 تومن

یعنی خیلی خیلی ساده حساب کردم!!!!

یه ارایش ساده با یه شینیون ساده شبی 3 تومن به بالا هست تو بندر یعنی دوشب ارایشگاه فقط میشه 6 تومن

اونم من کف رو گرفتم!

میگم اقا به صرفه نیست من بیام عروسیتون:)))))

حالا با اجی صحبت کردیم و....من باید یه شب لباس بندری بپوشم

لباس بندری ما شبیه لباسهای هندی هست دامن کلوش و نیم تنه با یه شال بلند

که همشون باید از پارچه هندی کار شده استفاده بشه

میگم سه تا لباس لازمه چون یه شب حنابندون یه شب عروسی

یه شب هم پاتختی که اون شب لباس بندری میپوشیم یه مراسم بزرگ زنونه است خودش!

من اگر بخوام پاتختی رو نرم!

باید مراسم شب قبل حنابندون رو برم که میشه شب فامیلی و اون شب هم لباس بندری میپوشن

که کلا لباس ها اون شب شبیه لباسهای کویتی هست!

من میتونم لباس عروسی مامان رو بپوشم برای رویه کار هم برا زیر کار لباس لازم دارم

مامان لباس عروسیش رو داده به من که خیلی خوشگله طلایی و سفید نباتی هست

بخوام اون شب رو شرکت کنم و ارایشگاه نمیرم و خودم ارایش میکنم

ناخن و مژه هم هست 

رنگ مو وفیشیال  هم حساب نکردم!

چندساله عروسی شرکت نکردم هزینه ها از دستم در رفته!

اجی میگه بیا لباست رو بدوز اینطوری شیک تر وبهتر میشه هم مناسبتر در میاد

دختر عموم مزون داره!خیلی معروف تو بندر و خیاط خیلی خوبیه

ولی من دوخت هیچ خیاطی به دلم نیست

 تجربه خوبی از دوخت لباس ندارم اصلا

و ترجیحم اینه یه لباس اماده بخرم 

همیشه لباسهای مجلسی بیرون تو تن من قشنگن با وزنی بودم وقتی لباس خریدم خیلی دوسش داشتم و

همیشه هم لباسم شیک تر همه بوده

الان که خداروشکربدنم فرم خوبی داره اماده بخرم بهتر هست و خودم بیشتر دوست دارم

اگر مزون خوب میشناسید بچها پیج دارن بهم معرفی کنید لطفا 

که معمولا مزون ها لباسی رو که انتخاب میکنی

سایزت نباشه تا بدوزن 20 روزی طول میکشه

 

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان