یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کن!

امروز نمیخواستم برم باشگاه

و روز استراحتم بود

ولی از خواب که بیدار شدم 

دیدم که در نهایت که خوابم که نبرده

هرچند بدن درد دارم

پس بهتر که بجای خونه موندن و هیچ کاری نکردن

پاشم برم باشگاه و سبک کار کنم!

اعتیادم به ورزش زیاد شده 

کارای شرکت رو هم دیشب انجام داده بودم و خونه موندنم مفید نبود!

در هرصورت رفتم تو چنین روزی که بسیار هوا مرطوب بود

و باشگاه جای نفس کشیدنم نداشت

تمریناتم رو انجام دادم بجای سوپرت ست های 4 تایی

سوپر ست های 3 تایی کار کردم!

و اینطوری روزم رو بهینه کردم نه عضلاتم اینطوری تحلیل میره

نه حالم در بی حالی میگذره!

دم در باشگاه 

یکی از بچها منو دید

و گفت میخواستم بهت بگم چقدر توی این دوماهی که من نیومدم باشگاه 

شما تغییرکردی

همش تو آینه چشمم به شما این روزها:))))))ازش تشکر کردم گفتم امروز به شنیدنش نیاز داشتم:)

واقعا امروز به شنیدن این جمله نیاز داشتم که بتونم تمرینم رو ادامه بدم

از 9ونیم تا 11ونیم باشگاه بودم

بدنم حس اینو داره باشگاه نرفته اصلا!!!

چون به تمرینات سنگین و نفس گیر عادت کرده

ولی همینم خوبه و راضیم از خودم

برم من کارای شرکت رو تموم کنم 

و یکم بخوابم

البته ناهارمم تند تند درست کردم:)))))

ذهنم این روزها خیلی خیلی درگیر

واقعا تصمیم گیری برام آسون نیست.

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام موجای عزیز

خوش به حالت که به ورزش معتاد شدی

من که صبح ها سر کارم عصرها هم باشگاهها مال آقایونه تو شهر ما. البته باشگاههایی که من می شناسم

البته باشگاههای که والیبال اینا دارن هست

در مورد پاسخت به کامنت قبلی، راست میگی، تو ایران همون حدود ۲۵ درصد زندگیت دست خودته و بقیش به عوامل بیرونی بستگی داره

سلام ساریناجان خوبی؟

همچنان وبلاگت برا من باز نمیشه نه با قندشکن نه بدون اون!!
خوب این اعتیاد توی پروسه طولانی شکل گرفته از سال 95!
میتونی با یه سری ویدیوهای گروهی تو یوتیوب توخونه شروع کنی تمرین رو
و بعید بدون تو شهرتون برای خانما سانس عصر نباشه
حتی شهرهای کوچیکم یه سانس عصر برای خانمها دارن
 حتما پیگیری کن

سارینا۲

سلام

چه عجیب که وبلاگ من برای شما باز نمیشه

آخه من از روی کامنت خودم که کلیک می کنم می بینم وارد فضای وبلاگ شده

احتمالا با مرورگر شما به مشکل برمیخوره هرچند با همه مرورگرها باید باز بشه

بلاگفاست

نمی دونم روی کامپیوتر یا گوشی شما وبلاگ بلاگفای دیگه ای باز میشه یا نه

در مورد باشگاه   آره باید بیشتر پیگیری کنم

البته اگر نشه شاید برم تو فاز استخر رفتن فقط مشکلم با سردی هواست

یا فعلا توی خونه انجام بدم تا هوا خوب بشه و بتونم برم استخر

 

 

سلام با هر مرور گری تست میکنم نمیشه ساریناجان

حالا چک میکنم ببینم مشکلش چیه؟
درمورد ورزش هر ورزشی رو انجام بدی ولو کم مهم همون شروع کردنه
شروعش کن با یوتیوب توی خونه
تا موقعی که بتونی یه باشگاه بری امیدوارم تو مسیرت موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان