انرژی منفی یا رنج و درس جدید؟

دیشب یکم دیر خوابم برد

بااینکه قهوه عصرم رو ساعت 4 خورده بودم ولی روی خوابم تاثیر گذاشت 

بخاطر قرص کافئینی که صبح خورده بودم ورزشی که برای بدنم سبک بود

خواب بعد از ظهر که نداشتم

خواب شب هم از چشمم گرفته بود میم تا جایی که چشاش یاری میکرد و مغزش

با من بیدار موند و حرف زد 

دیگه خوابش برد گوشی به دست

من میخواستم مسابقه هادی چوپان رو هم ببنیم 

ولی باید میخوابیدم دیروز تو باشگاه یکی از بچها با نمیدونم چی زد به گوشیم

من فقط پرت شدن رو دیدم و دیدم  گلس گوشی شکست هیچی نگفتم اصلا نمیدونم کی بود

قیافه اشم ندیدم 

دیشب یکم رو مخم بود گلس شکسته بدجورم از گوشه شکسته بود

همون تایم هم دکتر پیام دادن ساعت 1 بود و برنامه غذاییم رو فرستاد و نظرم میخواست

و داشتیم هماهنگ میکردیم برای کلاس توجیحی و اموزشی این ماه و....

دیدم رو مخه برنامه رو خوب نمیبینم گلس رو جدا کردم

متوجه شدم این گلس خود گوشی بوده شکسته!!!

واقعا نمیدونم این اتفاقها چرا پشت سرهم میاد

بازم میگم خدارو شکر تنم سالم و تن عزیزانم سالمه

ولی این اتفاقها که پشت سرهم میشه و هزینه ها 

اصلا مغزت رو میترکونه

دیگه اعصابم یکم خراب شد ولی همش میگفتم شکر

هوا گرم ومرطوب بود داخل خونه ولی بیرون خیلی خنک و پاییزی بود 

نمیشد کولر روشن کرد بخاطر دمای بیرون 

دیگه پنکه رو تحمل کردم

ولی خوابم نبرد تا ساعت 3

مسابقه رو هم ندیدم حس میکردم با شوو امسال هادی رو برنده اعلام نمیکنن!

واقعا هم حقش خورده شد!

همونطوری که دیروزم گفتم هادی از نظر کات عضلات بالاتنه و فیبرهای سینه و کمرو پهلو خیلی بهتر بود

و نقطه ضعفش روی سرینی وساق پا بود

ولی بازم برتر از رقیبش بود

و به نظر میاد که مساله سیاسی باشه!

پارسال در اکثر رشته ها و موسیقی و... ایرانی ها رو برنده اعلام کردند!

امسال بخاطر حنگ و .... کار دیگه ای کردند!

همینطورم شد!

دیگه خوابم برد از ذوق برنامه غذایی جدیدم:)))))

واقعا برنامه غذایی این سری خیلی بهتر و متنوع تر هست

و کلا بهم خوش میگذره باهاش چون یکم سلیقه خودمم اعمال شده 

صبحم یه بارون خفن و باحالی بود عین بارون بهاری 

دلم نمیخواست برم باشگاه دلم میخواست کل شهر رو برم پیاده روی

ولی باید میرفتم باشگاه هرچند خوابم کم بود و ولی باید میرفتم و نیم ساعتی دیرتر رفتم 

گذاشتم پای پریودی و کم خوابی و مشغول بودن فکرم 

ولی از اینکه تعهد دارم به ورزشم خوشم میاد از خودم:))))

رفتم باشگاه مربی تا منو دید 

میگه موجا دیشب رفته بودی پیاده روی من و همسرم دیدیمت ما تو ماشین بودیم 

بهش گفتم این خانم خانما رو میبینی یکی از بهترین شاگردهام هست

این به کنار ببین چقدر متین و با ابهت تازه مستقل زندگی میکنه از خانواده 

گفت شوهرم استاد تاریخ هست

گفت وای چقدر شبیه ارتیمیس هست این خانوم

و کلا معلومه یه خانم قوی و با اصالته 

گفتم شما و ایشون لطف دارن ولی جالبه که من و دیدین این همه گفتگو کردین دربارم:))))

گفت برنامه غذاییت خیلی خوبه و متنوع است برام بنویس بیارش

برنامه تمرینیم دست خط دکتر رو نمیتونم بخونم:)))))))) ایقدی بد خطه!

تغذیه رو خواهرش می نویسه که دکترتغذیه است تمیزو خوش خط:))))

میخوام امشب بهش بگم استاد توروخدا بده برنامه های تمرینی رو هم خواهرت بنویسه!

کلی مکمل خوب برام نوشته ولی به هزینه های این ماه نمیرسه همشو بخرم!

و اینکه دوستم ندارم همشو مصرف کنم بدنم ببرم به اون فاز که بترکه:))

باید عصری برم دنبال کارای گوشی ببینیم هزینه اش چقدر میشه

هزینه یخچالم دیشب تماس گرفتم هنوز میگه صبر کن تست کن بهت میگیم

ان شالله این ماه هر چه سریعتر رد بشه 

و مشکلات تموم بشه

قطعا برخی از رنجها و اضطراب ها 

درس بزرگی توشون هست

اومدم خونه اسپند دود کردم بعد مدتها

ان شالله که انرژی منفی و حال بد از زندگی هممون دور بشه 

همیشه یادت باشه اگر خدا لونه ات رو خراب کرد

به این معناست که میخواد تورو برای پرواز اماده کنه !!!

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان