کمی برای شما کمی برای خود غمگینم

اول از بابت لطف مهری که در این هفته به من داشتید ازتون بسیار ممنونم

شاید این از خوش شانسی منه که در فضای مجازی در بیش از 12 سالی که وبلاگ می نویسم

کمتر کامنت بدی گرفته باشم یا کسی قصد اذیت کردنم رو داشته باشه و همیشه خواننده هام آدمهای اوکی ای بودند

برای قلب های مهربون همتون آرامش و عشق آرزو میکنم

بی نهایت سپاس از مهر و لطفت همگی شما وممنونم از کامنت های پرمهرتون

ممنونم حتی اگر تو دلتون یواشکی دعام کرده باشید

از خودم بگم در یه لبه پرتگاه ایستادم

اگر بگم سایت هم از دست رفت! فکر کنم شما هم دیگه طاقت شنیدن این همه مشکل رو نداشته باشید!

دیگه فکر کنید من چی میکشم!

حدودا 10 درصد من مقصر بودم که در هفته گذشته نبودم! یا کم بودم

اما خوب 90 درصد مقصر تپل هست

من این سایت رو مثل بچه ام دوست داشتم خودم همه کاراش انجام دادم

اسمشم حتی خودم انتخاب کردم 

مثل یه بوکسوری هستم که کلی زخمی شده تلاش کرده اما در نهایت نایک اووت شده 

سایت درامد سوم تپل بود!

اما درآمد اول و اصلی من بود

بااین موضوع که پیش آمده من مساله کار پیدا کردن جدید و پروسه طاقت فرساش رو هم باید طی کنم 

و مسائل مالی احتمالی

به محضی که وارد اتاق دکترشدم و دکتر گفت چطوری بانو

من زدم زیرگریه 

دقیقا قبل از نوبتم بوت که جلسه ام با تپل تموم شده بود و خبر بد رو داده بود

و کلی هم حرف بارش کرده بودم!

وقتی شرح ماجرا و احساساتم رو میگفتم یه جاهایی نفسم بند میومد از حجم دردی که کشیدم و یاداوریش

اولین بارم بود تونسته بودم در اتاق درمانگرم اشک بریزم 

میگه عمیقا خسته ای و مدتی باید استراحت کنی از اکثر مسئولیت هات

وقتی از اتاق دکتر اومدم بیرون و خودم در آینه دیدم اونقدر صورتم قرمز شده بود وچشام پف کرده بود

که هرکسی منو می دید میفهمید گریه کردم

به میم زنگ زدم که بدونه کارم اینجا تموم شده 

یه شوخی کرد من اونقدر حساس بودم که به نشونه ناراحتی زود خداحافظی کردم و گوشیم رو خاموش کردم

و تا خود خونه چند کیلومتر هست تو این گرما نمیدونم با چه سرعتی اومدم یا دویدم که نیم ساعته خونه بودم

و بعد خودم پرت کردم وسط سالن تاریک خونه و اشکام بازم سرازیر شد

از اینکه قیافه دکتر یادم میاد که چقدر ناراحت شد بعد از صحبتهای من و گفت چقدر خسته ای موجا

اینکه یکی بالاخره فهمید من خسته ام 

انگار یکی منو وسط ماجرای زندگی دید که چقد خسته ام

همه انتظار دارن قوی باشم مثل همیشه 

این من نمیخواد قوی باشه خسته است نیاز به مدتی استراحت داره از همه چی

نمیدونم قرار چی بشه ولی همه چی به مو رسیده 

شاید اینجا هم نتونم بنویسم دیگه...

 

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
ناشناس

همه چی درست میشه موجا

مواظب خودت باش

 

مرسی از شما ناشناس دوست داشتنی 

Divine Girl

موجای عزیزم

تو واسه من کسی هستی که همیشه تو ذهنم حضور داری، همیشه واسه حال خوب و موفقیتت دعا می کنم و با خوندن این حرفا بغضم گرفت

ما به هیچکس قوی بود بدهکار نیستیم 

امیدوارم‌ بتونی از این مرحله با موفقیت عبور کنی 

و خبر خوشحالیتو بهمون بدی

مرسی الی مهربونم تو همیشه به من لطف زیادی داشتی

و دقیقا چه باشی چه نباشی همیشه بهت فکر میکنم و منتظر شنیدن اتفاقهای خوب و هیجان انگیز در زندگیت هستم
ان شالله که بتونم از این مرحله عبور کنم عزیزم.

یاسی ترین

عزیزم با تمام قلبم درکت میکنم ♥️

مرسی عزیزم بابت بودنت شکر و ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان