خستگی مفرط همراه با کوفتگی!

کسی که ایقدی امروز سنگین ورزش کرده 

نباید ایقدی کار می ریختن سرش

یه جوری نابودم انگار تریلی از روم رد شده!

یه سری خرید دیگه بود میم ظهر مرخصی گرفت رفت انجام داد و اورد دم در خونه 

گفت داداشمم اومده ولی اون نرفته داخل خونه که سلام علیک کنه و...

گفتمخوب خودت اختیار خودتو رفتارتو داری

ولی توی این شرایط قهر کردنم درست نیست

توکه یکساله همه بارو به دوش کشیدی این دوروزم روش

نمیتونی بگی وظیفه اش بوده نکرده 

درسته داداش بزرگه بوده ول کرده رفته 

ولی یادت باشه اونی که میره حالش خرابتره 

اونم مریض شده بعد بابات 

خشم و گلایه و دلخوری و توقعاتت بذار برای بعد مراسم یه روز باهاش خلوت کنی

اونم قبول کرد که این منطقی تره صحبتها رو بذارن برای بعد مراسم 

منم از ظهر دیگه درگیر درست کردن باسلوقها شدم 

که سه رنگ درست کردم وبعدم تا تزیین کردم و تو پودر نارگیل های رنگی پیچیدم دوسه ساعت طول کشید

میم زنگ زد داره میره برای سفارش شام امشب و فردا و هی عذرخواهی که تورو تو زحمت انداختم

گفتم من خودم خواستم بعدم انگار دارم برای مراسم داداشم یا بابام کاری میکنم 

پس بهش فکر نکن

معذب نباش بابتش

دیگه اون رفت دنبال کاراش منم

نشستم درگیر کلوچه هاشدم تعدادشون حدود 50 تایی شد 

تا چونه کردم و مواد میانیش گذاشتم و بعدم فر من کوچیکه 6 تا کلوچه رو بیشتر جا نمیگیره کلوچها قطر 10 سانتی به بالابودن دیگر بیشتر از این نمیشد

تو سینی چید 

تا کلوچه ها درست شد دقیقا ساعت 9 شد

من از کت و کول افتادم ولی نتیجه کار عالی بود

برای خودمم عجیب بود که انرژی میم خوب بود همه چی به خوبی و خوشی تموم شد 

میم زنگ زد که خونشون خیلی شلوغ شده و همش فکر من بوده که دست تنها دارم اینارو درست میکنم

گفتم نه تموم شدم خیالت راحت دارم میرم بیرون خرید

تو کوچه خرید داشتم زنگ زد این وسایل ارایشیه که شامپوت رو اوردم بیاید براش منم

که داشتم میمردم دوروز شامپوم تموم شده پوست سرمم حساسه سریع کهیر میزنه با شامپوهای دیگه

اومدم رد شم خیلی شلوغ بود خونه میم اینا 

دیگه سریع من رد شدم رفتم خریدامو کردم وبرگشتم 

کلوچه هارو هم میم سینی مشکی خریده بود براشون چیدم وسلفون کشیدم باسلوق هارو هم همینطور

دیگه دوش گرفتم و خونه جارو کشیدم و تمیز کاری کردم 

الان میم زنگ زد یکم حال احوال کردیم

خوشم میاد ازش در همه حالی در شلوغترین جای ممکن هم یادمه وبهم توجه می کنه و اولویتشم

قرار شد مهمونهاشون که رفتن بیاد اینا رو ببره و همدیگه رو هم ببنیم 

 

موجا ... ۵ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان