موهایی بنفش و بادمجونی!

یهو به سرم زد که موهام رنگ کنم 

ریشه موهام خیلی وقته در اومده

رنگ شرابی و بنفش رو میکس کردم با میکس اکسیدان 9 درصد و 6 درصد

یه رنگ خفن طوری شد

موهای سفید کاملا بنفش یاسی شدن خیلی خوش رنگ 

بقیه موها هم صورتی بادمجونی و بیشتر هم ارغوانی

اگر بیشتر گذاشته بودم بنفشش بیشتر میشد

ولی خوب از فیزیو تراپی یهو زنگ زدن گفتن نوبتت اومده جلوتر منم کله ام رنگ گذاشته چی بگم؟

نمیشدم کنسل کنم 

از درد داشتم میمردم 

هیچی دیگه زود شستم 

و موهام سشوار کشیدم 

و تو مطب خانم دکتر پرسید واو چه رنگ موی نایسی چقدر بهت میاد

این مرکز رو بیشتر از مرکز قبلی دوست دارم 

اینجا تمیزه و کابین کابین هست

و تعداد دستیارها زیادن 

و در هرصورت بهت سرمیزنن و دستگاه رو چک میکنن

وبخش زیادیش رو خانم دکترخودش انجام داد واسم چون جلسه اولم بود اینجا

هیچی دیگه الان رسیدم خونه 

هنزفری برده بودم

و موسیقی گوش کردم 

و نت سرعت نداشت که پادکست گوش کنم

شام هم سس ماکارونی داشتم با نون تست تبدیل شد به اسنک پیتزایی رژیمی

همیشه از این سس ماکارونی ها درست کنید برای وقتی دیر میرسین خونه 

یه غذای خوب و راحتی هست

میشه روش مانور داد

الان دردم کمتر لیزر پرتوان که میکنه همونجا  التهاب کم میشه 

و دردم اروم میشه

امیدوارم بهتر بشم 

از تصویر خودم درآینه کیف میکنم بااین موهای بنفش وبادمجونی وارغوانی و صورتیم 

دلم باغ باغ شده بقول آرزو

من برم کمی استراحت کنم وفیلم ببینم و لالا کنم 

امیدوارم میم نویز نندازه روی خواب من و پیام نفرسته 

بذار من به زندگیم برسم

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان