خانه داری کوزت وارانه!

یه برنامه ریختم برا تمیز کردن خونه

با استادم حرف زدم و گفتم بیشتر کار میگیرم ازت

گفت اوکیه اگر تو واقعا مشتاقی من ماهی 7 تا کار میفرستم واست 

این 7 کار حقوق شرکت رو بیشتر هم جایگزین میکنه 

بعد کارای تپل هم هست

یعنی درواقع اگر بااین سیستم بریم جلو درامدمون بیشترم میشه

یکم ظهر خوابیدم 

و بعد هم میل به ناهار نداشتم مرغ گذاشته بودم ابپز شه

ساعت 5 بود یه ساندویچ مرغ درست کردم و به زور خوردم

و قهوه هم روش

و با اجی حرف زدم و سراغ زن داداش گرفتم وبچها رو 

بعدم جواب تپل رو دادم که تو فکرم بود 

و بعدشم شروع کردم به تمیز کردن اساسی خونه 

و تا کردن و مرتب کردن لباسها و کمدها

و کشو ها

و بعدم دوش گرفتم و عود روشن کردن 

الان حس خیلی خوبی دارم 

و میخوام بشینم پای تکالیف زبانم و بعدشم اگر میلم کشید شام بخورم که هنوز گشنم نشده چون تازه ساعت 5 ناهار خوردم 

و راه پله رو هم شستم هوا کمی خنکه بشینم شب چایی بخورم و موسیقی گوش کنم و یکم مدیتیشن کنم اونجا

خوب من دیگه برم یه صفایی به جزوه ام بدم 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
مرتضی پورظهیر

شب قشنگی داشته باشی

مرسی از شما:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان